Szukaj:Słowo(a): kart SIM Kody
begin 640 http://www.oe.it-faq.pl

Witam!!!!!

Mam telefon w simplusie. Karta sim jest wyposarzona w wynalazek ktory sie
nazywa Plus Mega. Moze to i fajne ale jak sie konczy okres "uzywalnosci"
karty wtedy blokowana jest ksiazka telefoniczna. Czy istnieje jakakowliek
mozliwosc odblokowania ksiazki telefonicznej (poza oczywiscie kupnem karty
"doladowujacej" :)??????



AFAIR nie, bo kod pin2 jest udostępniany przez sieć. Tak przynajmniej
wyjaśniała mi to kiedyś dość kompetentna Pani z BOKu.

Pop

| Ma ktoś może program do łamania kodów karty sim???

Do złamania karty SIM nie potrzeba żadnych programów. Trzeba ją chwycić
między palce i zgiąć na pół :)))))))))



A przepraszam, w dol czy w gore, ktora opcja jest skuteczniejsza i nie
wymaga cracka?;)))

Pozdrowienia,

=========================================
[...] Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego.
           ( . ) ( . )
              )   (
            (   v  )

Pop

Przeciez pelno tego w sieci... Wystarczy tylko poszukac :)



Ok - zapomnialem dodac... Na pewno chodzi Ci o sytuacje, kiedy
zapomniales PINu. Wiec nie trzeba do tego specjalnego progamu,
wystarczy, ze zafundujesz komorce wstrzas magnetyczny.
Wada takiej metody jest, to , ze stracisz np. wszystkie nr telefonow
jakie miales zapisane na karcie sim :((
Aby zlamac kod sim musisz miec naaaaaaaprawde mocny magnes.
Na pewno takiego nie masz :( No ale wystarczy zwykly magnes,
trzeba tylko trochę podgrzac. Więc bierzesz magnes, wyciagasz
karte sim , kładziesz na magnes i wkładasz do jakiegos gorącego
miejsca - np. piekarnika. Trzymasz tam ok. 10 minut, potem
karte (ale bez magnesu) mrozisz dzien/dwa w zamrazarniku.
Jak wyciagniesz - masz to co chciales :)))))))

Pop

| Przeciez pelno tego w sieci... Wystarczy tylko poszukac :)

Ok - zapomnialem dodac... Na pewno chodzi Ci o sytuacje, kiedy
zapomniales PINu. Wiec nie trzeba do tego specjalnego progamu,
wystarczy, ze zafundujesz komorce wstrzas magnetyczny.
Wada takiej metody jest, to , ze stracisz np. wszystkie nr telefonow
jakie miales zapisane na karcie sim :((
Aby zlamac kod sim musisz miec naaaaaaaprawde mocny magnes.
Na pewno takiego nie masz :( No ale wystarczy zwykly magnes,
trzeba tylko trochę podgrzac. Więc bierzesz magnes, wyciagasz
karte sim , kładziesz na magnes i wkładasz do jakiegos gorącego
miejsca - np. piekarnika. Trzymasz tam ok. 10 minut, potem
karte (ale bez magnesu) mrozisz dzien/dwa w zamrazarniku.
Jak wyciagniesz - masz to co chciales :)))))))



ty qrde facet chyba nie wiesz co mówisz nie no co za koles hehehheh

Pop
| Ok - zapomnialem dodac... Na pewno chodzi Ci o sytuacje, kiedy
| zapomniales PINu. Wiec nie trzeba do tego specjalnego progamu,
| wystarczy, ze zafundujesz komorce wstrzas magnetyczny.
| Wada takiej metody jest, to , ze stracisz np. wszystkie nr telefonow
| jakie miales zapisane na karcie sim :((
| Aby zlamac kod sim musisz miec naaaaaaaprawde mocny magnes.
| Na pewno takiego nie masz :( No ale wystarczy zwykly magnes,
| trzeba tylko trochę podgrzac. Więc bierzesz magnes, wyciagasz
| karte sim , kładziesz na magnes i wkładasz do jakiegos gorącego
| miejsca - np. piekarnika. Trzymasz tam ok. 10 minut, potem
| karte (ale bez magnesu) mrozisz dzien/dwa w zamrazarniku.
| Jak wyciagniesz - masz to co chciales :)))))))

ty qrde facet chyba nie wiesz co mówisz nie no co za koles hehehheh



To Ty NIE WIESZ CO MOWISZ ! Ta metoda jest dosyc znana i
skuteczna ! Zreszta - z tego co wiem, kilka osob na grupie juz ja
stosowalo. No nie bojcie sie - kto potwierdzi, ze mam racje ???

Pop

Ma ktoś może program do łamania kodów karty sim???



Niema czegoś takiego. To znaczy nie ma takiego które by działało. LUDZIE
KTÓRZY TO SPRZEDAJĄ TO NACIĄGACZE!!!! Efekt pracy takiego generatora jest
identyczny co wpisania 14 dowolnych cyfr. Taki generator losuje poprostu
liczbę 14-to cyfrową. Tą metodo uzyskanie jakiegoś poprawnego kodu równe
jest wygranej w TOTKA....

BTW to NTG. Zajrzyj na "pl.misc.telefonia.gsm". Tam taki temat poruszają raz
w tygodniu.

Witam

Moze nie doknca wcelowalem w grupe ale jakos bardziej odpowiedniej
niestety
nie udalo mi sie znalezc. Takie pytanko: czy ktos moze ma sposob na
odczytanie pinu z karty sim telefonu....czty jest to wogle mozliwe? Pytam
tutaj bo domyslam sie ze moze chodzic o jakis soft...pewnie nie do konca
legalny.



1. _nie ma możliwości_ odczytać kodu PIN
2. _Żaden_ program tego nie zrobi
3. Któryś z przedmówców pisał, że LogoManager - muszę Cię wyśmiać :]
4. To tyle, a na więcej razy w sprawie GSM pytaj na
   pl.misc.telefonia.gsm


mam podobny problem ma starą kartę SIM i niemam do niej PIN-u ani
kodu PUK!!! a chciałbym skopiować starą książkę telefoniczną do
nowego fona! Jak to zrobić??



Iść do salonu (ja ostatnio byłem w judei), podajesz nr tel, dowód osobisty,
a miła pani podaje ci puk i nadaje nowy pin

Witam..
W temacie: co zrobic gdy sie zgubilo komorke? Oczywiscie watpie w jej
odzyskanie ale  z racji tego ze byla na karte czy jest mozliwe przypisanie
numeru starego do jakiejs nowej karty sim?



Jak najbardziej jest to mozliwe, ale jesli byla na karte to tylko wtedy kiedy potrafisz udowodnic to, ze byla Twoja (przerabialem to 2 miesiace temu) - tzn. :
- musiales jak zarejestrowac, albo
- przechowujesz po zakupie np. pudelko ktore zawiera kod PUK

Jesli nie spelniasz ktoregos z 2 powyzszych warunkow - pytaj w salonie ( o ile jeszcze tego nie zrobiles), moze cos wymysla.

Chciałbym się pobawić w reverse-engineering pewnej płytki
z procesorem Z80 CPU i kilkoma układami peryferyjnymi typu
Z80 SIO/2 i Z80 PIO w pewnym urządzeniu i przepisać część
programu aby zmienić funkcjonalność tego urządzenia...

Mam dostęp do prawie darmowego źródła tych urządzeń
i mógłbym je przeznaczyć do zupełnie innego celu robiąc
przysługę Matce Ziemi pozbawiając ją trochę elektronicznego
złomu ze stert śmieci... ;-)

W zasadzie interesuje mnie zachowanie oryginalnych funkcji
wejścia/wyjścia bo urządzenie to obsługuje fajną klawiaturkę,
fluorosencyjny wyświetlacz alfanumeryczny, modem oraz czytnik
kart magnetycznych (raczej nie planuję go wykorzystać).

Oryginalny program urządzenia mieści się w EPROMIE 27C256
który chciałbym jak najdokładniej zdeasemblować...
Już odczytałem go i binarny kod siedzi na moim HDD. Szukam
teraz do tego programu, który ładnie rozpoznałby procedury,
funkcje, używał jakichś ludzkich etykiet, może rozpoznał
procedury obsługi przerwań czy funkcji wejścia/wyjścia...

I tu do Was pytanie - jaki software dla peceta polecilibyście
do tego celu? Jaki jest najlepszy Waszym zdaniem disasembler Z80?
Nie muszę chyba dodawać że interesuje mnie soft raczej freeware.

Pojawiły się komplikacje :-))
Zaglądnąłem do tego co w EPROMie edytorem tekstu i widzę tam
napisy typu: LN# %d:  %02x albo inne jak ten: Err#%d :-(
Wskazuje to na bardzo prawdopodobne że został użyty kompilator C.
W związku z powyższym disassemblaca tego będzie chyba trudniejsza.
Czy ktoś byłby w stanie coś doradzić ? Jakiś de-compiler C dla Z80?

z procesorem Z80 CPU i kilkoma układami peryferyjnymi typu
Z80 SIO/2 i Z80 PIO w pewnym urządzeniu i przepisać część
programu aby zmienić funkcjonalność tego urządzenia...

Mam dostęp do prawie darmowego źródła tych urządzeń
i mógłbym je przeznaczyć do zupełnie innego celu robiąc
przysługę Matce Ziemi pozbawiając ją trochę elektronicznego
złomu ze stert śmieci... ;-)

W zasadzie interesuje mnie zachowanie oryginalnych funkcji
wejścia/wyjścia bo urządzenie to obsługuje fajną klawiaturkę,
fluorosencyjny wyświetlacz alfanumeryczny, modem oraz czytnik
kart magnetycznych (raczej nie planuję go wykorzystać).

Oryginalny program urządzenia mieści się w EPROMIE 27C256
który chciałbym jak najdokładniej zdeasemblować...
Już odczytałem go i binarny kod siedzi na moim HDD. Szukam
teraz do tego programu, który ładnie rozpoznałby procedury,
funkcje, używał jakichś ludzkich etykiet, może rozpoznał
procedury obsługi przerwań czy funkcji wejścia/wyjścia...

I tu do Was pytanie - jaki software dla peceta polecilibyście
do tego celu? Jaki jest najlepszy Waszym zdaniem disasembler Z80?
Nie muszę chyba dodawać że interesuje mnie soft raczej freeware.



Czesc!
Pomysl bylby dobry gdyby nie kilka rzeczy:

1.Numer seryjny aparatu, pomijajac ten naklejony na nim, mozna zmienic. W
I-net'cie jest mnostwo programow do zmiany IMEI'a.

2.Sms jest wysylany na numer telefonu a nie na numer karty SIM. Kradna ci
telefon, zglaszasz ten fakt operatorowi, on blokuje stara karte SIM, tobie
wydaje nowa o innym numerze jednak numer telefonu pozostaje ten sam.Wiec nie
dosc ze ci ukradli telefon to jeszcze dostajesz sms'y ze jestes s..k,
zlodziej itp.

3.Kto mialby kozystac z tego serwisu, 60% aparatow w komisach i 75% na
gieldzie to telefony "lewe"(kradzieze, przemyt, wyludzanie).

4.Dawalby pole do popisu roznego rodzaju zartownisiom.

To w zasadzie wszystko jednak najwazniejsze sa punkty 1 i 2. Maja problemy
ze znalezieniem kradzionych samochodow a co dopiero mowic o telefonach.
Niektore aparaty posiadaja  tzw kod produktu ktory jest odpowiednikiem kodu
PIN dla karty SIM. Brak znajomosci tego kodu uniemozliwia uzycie telefonu. A
niektore telefony posiadaja opcje wspolpracy tylko z jedna karta SIM(nie
chodzi o simlock). Aparat jakby zczytuje numer karty i tylko z nia
wspolpracuje. Ale to tak na marginesie.

Pozdrawiam.

http://www.republika.pl/gwyne/index.html-Lodz moim miastem.

Milva.

Czesc !
Dostalem od Kolegi ciekawy list moze to kogos zainteresuje ,ja sprawdzilem
kod  dziala.
                   pozdrawiam Marek



Na wszelki wypadek, jesli jeszcze o tym nie wiecie....  .

Oto mala "zemsta" dla wszystkich, ktorym kiedykolwiek skradziono telefon
mobilowy - specjalnie dla posiadaczy tych  urzadzen.
Aby sprawdzic numer seryjny swojego telefonu, wpisz *#06#.
Wyswietli sie kod. Jest to unikalny numer twojego aparatu.
Zapisz go i trzymaj w bezpiecznym miejscu  .
Jezeli twoj telefon zostanie skradziony, mozesz zadzwonic do  swojego
operatora i podac mu ten kod. Operator calkowicie zablokuje twoj aparat tak,
ze zlodziej nie bedzie w stanie go uzyc, nawet po zmianie karty SIM.

Prawdopodobnie nigdy nie odzyskasz swojego telefonu, ale przynajmniej mozesz
byc pewien, ze ktokolwiek go ukradl, nie uzyje go ani nie sprzeda.

 Gdyby wszyscy tak robili, kradziez telefonow komorkowych nie  mialaby
sensu.
 Dlatego przeslij te wiadomosc do jak najwiekszej liczby osob.

===========================================
Tadeusz MICZKA

WEB     :  http://hjem.sol.no/la0fx (HamRadio Soft)
===========================================




Marek Niedoba SP9BQJ

A czy nie wiesz o tym ze numer ten w prawie kazdym telefonie mozna zmienic ?
Ta poczta przypomina te rozne ostrzezenia o wirusach - "Dlatego przeslij te
wiadomosc do jak najwiekszej liczby osob." Moze czasem warto pomyslec co sie
wysyla na grupe ?

Pozdrawiam
AK

Czesc !
Dostalem od Kolegi ciekawy list moze to kogos zainteresuje ,ja sprawdzilem
kod  dziala.
                   pozdrawiam Marek

Na wszelki wypadek, jesli jeszcze o tym nie wiecie....  .

Oto mala "zemsta" dla wszystkich, ktorym kiedykolwiek skradziono telefon
mobilowy - specjalnie dla posiadaczy tych  urzadzen.
Aby sprawdzic numer seryjny swojego telefonu, wpisz *#06#.
Wyswietli sie kod. Jest to unikalny numer twojego aparatu.
Zapisz go i trzymaj w bezpiecznym miejscu  .
Jezeli twoj telefon zostanie skradziony, mozesz zadzwonic do  swojego
operatora i podac mu ten kod. Operator calkowicie zablokuje twoj aparat
tak,
ze zlodziej nie bedzie w stanie go uzyc, nawet po zmianie karty SIM.

Prawdopodobnie nigdy nie odzyskasz swojego telefonu, ale przynajmniej
mozesz
byc pewien, ze ktokolwiek go ukradl, nie uzyje go ani nie sprzeda.

 Gdyby wszyscy tak robili, kradziez telefonow komorkowych nie  mialaby
sensu.
 Dlatego przeslij te wiadomosc do jak najwiekszej liczby osob.

===========================================
Tadeusz MICZKA

WEB     :  http://hjem.sol.no/la0fx (HamRadio Soft)
===========================================

Marek Niedoba SP9BQJ




[...]
Jezeli twoj telefon zostanie skradziony, mozesz zadzwonic do  swojego
operatora i podac mu ten kod. Operator calkowicie zablokuje twoj aparat
tak,
ze zlodziej nie bedzie w stanie go uzyc, nawet po zmianie karty SIM.



[...]

To nie tak !

Sam ten temat przerabiałem, niestety, wielokrotnie ! :-(
Nasi operatorzy nie blokują telefonów ot tak sobie.
Bezwzględnie należy zgłosić kradzież Policji, skopiować
potwierdzenie zgłoszenia i dopiero wtedy "uderzać" do Opa.
Niestety, taka procedura "nieco" trwa, a w tym czasie złodziej
być może już zmienił IMEI ...
Powtarzam (1), polscy Operatorzy GSM _nie_ blokują telefonu na
żądanie, jedynie po telefonicznym zgłoszeniu !
Powtarzam (2) _wymagane_ jest przesłanie do Opa kopii zgłoszenia
kradzieży telefonu odpowiedniej jednostce Policji.

Krzysztof Kucharski

P.S. NTG - bardziej odpowiednia byłaby grupa pl.misc.telefonia.gsm


Witam serdecznie.
Zastanawiam sie do czego może sie przydać lub do czego można użyć star
telefon, są moze jakieś specjalne kody które powodują np. tylko nasłuch
radiowy na czest. 1,8GHz lub 800MHz? A moze da sie uzywać jak zwykłe
krótkofalówki ( "łoki toki" ) a może da sie jeszcze coś ciekawszego zrobić ?
pomijając fakt ze mozna go wyrzucić.
Pozdrawiam



JA starym erykiem ( chyba t10) otwieram drzwi domofonu. Niestety jego
karte sim trzeba raz w roku nakarmic. (naszczęscie kwoe mozna odzyskac :)

ToMasz


Czesc. Zgadza sie to troche trudniejsze, wymaga sprzetu ( aparat GSM )
znajomosci kodow dostepu do funkcji programowania i oprogramowania do
zbierania tych danych. Mozna w ten sposob zidentyfikowac nr aparatu i
sledzic rozmowe skaczac po kolejnych komorkach za rozmowca, lub czekac
az bedzie wybieral numer zobaczyc jaki i sluchac. Ale czy warto ? Ten



Oczywiscie nie mozna sledzic zadnej rozmowy, ani "skakac" po zadnych
komorkach. Kodowanie w tym systemie jest tak zlozone, ze w pale nie
miesci posiadaczom radyjek do podsluchiwania centerteli (taki centertel
to niewiele wiecej niz zwykla krotkofalowka, gsm to troche co innego)
Jedna ze sztuczek jest koniecznosc posiadania klucza, ktory jest
zapisany w karcie SIM i rejestrze HLR, ale _nigdy_ nie jest przesylany,
nie mozna go wiec "podsluchac", a bez tego sygnalu odszyfrowac sie nie
da, to troche przypomina PGP. Specyfikacja systemu sygnalizacji i
kodowania w gsm to dosc grube tomiska, tak na oko kilka tysiecy stron.
Zycze powodzenia przyszlym asom wywiadu ;)

Pawel

Witam!
Czy ktos z grupowiczow mial kiedys do czynienia z czytnikami/edytorami
kart sim ? chodzi o karty gsm i wizji. Poszukuje jakiegos takiego
readera zebym mogl wyciagnac kod pin, pin2, puk i puk2 oraz edytowac

karty sim... macie cos takiego ? z gory tnx!
Bartlomiej M

http://www.owoce.prv.pl/

Czy ktos z grupowiczow mial kiedys do czynienia z czytnikami/edytorami
kart sim ? chodzi o karty gsm i wizji. Poszukuje jakiegos takiego
readera zebym mogl wyciagnac kod pin, pin2, puk i puk2 oraz edytowac

karty sim... macie cos takiego ? z gory tnx!



Zerknij sobie na www.chipdrive.pl i na news.chipdrive.pl
digi


| Ale kilunastu jeleni jest :)
|
| i okazuje sie ze Allegro
| nie przychyla sie do opinni ze takim gnojom powinni kasowac konta !

No bo przecież to jest dla nich reklama.
Klikniesz na link, qpisz, a oni zarobią.

Eeeee
gość ma dopiero jeden negatyw, ale poważny, więc..., okaże się



* Chcesz mie? mo?liwo?? skopiowania o?miu kart na jedna karte sim ???
* Chcesz mie? mo?liwo?? zczytania, zapisania ksi??ki telefonicznej ze
swojej karty sim ???
* Chcesz mie? mo?liwo?? edycji kodu PIN ???

A czy to nie jest czasem poprostu nielegalne.
Chyba jest.

Pozdro
Grze..Szy..

Nokia 3210? Bardzo prosto. Opcja antyradaru jest standardowo
zablokowana -wiadomo przepisy.
Zamiast swojego PINu wprowadzasz kolejno nastepujace kody:
(nie wiem czy powinienem tak na liscie)
3210 7843 1679 2000 3210 i juz



WYJASNIAM, ze powyzszy tekst byl zartem, ktory w chwili slabosci popelnilem.
Teraz jestem zasypywany pytaniami jak te liczby wprowadzac, po 4 czy po 8 bo
sie karty SIM blokuja :))
Nie przypuszczalem, ze ktos potraktuje moja wypowiedz serio, widac bardzo
sie mylilem

| Nokia 3210? Bardzo prosto. Opcja antyradaru jest standardowo
| zablokowana -wiadomo przepisy.
| Zamiast swojego PINu wprowadzasz kolejno nastepujace kody:
| (nie wiem czy powinienem tak na liscie)
| 3210 7843 1679 2000 3210 i juz

WYJASNIAM, ze powyzszy tekst byl zartem, ktory w chwili slabosci
popelnilem.
Teraz jestem zasypywany pytaniami jak te liczby wprowadzac, po 4 czy po 8
bo
sie karty SIM blokuja :))
Nie przypuszczalem, ze ktos potraktuje moja wypowiedz serio, widac bardzo
sie mylilem



Czytalem juz rozne smieszne rzeczy na grupach, ale musze przyznac, ze
pierwszy raz plakalem ze smiechu czytajac news.
pozdr Darek

Ostatni wprowadzone zostały w Polsce komórki "Tak-Tak".
Jeśli ktoś byłby wstanie sprawdzić (oscyloskopem lub czymś w tym rodzaju)
jak zachowuje się taka karta byłbym naprawdę wdzięczny :)



Karta zachowuje sie tak, jak normalna, najnormalniejsza karta SIM :
jest zarejestrowana u operatora, ma swoj numer itp. Roznica pomiedzy
karta z abonamentem polega na sposobie naliczania : tu odliczania
oplat przez system "bulingowy" operatora.
W I-necie mozna znalezc kilka programow do emulacji kart SIM - lacznie
z kodami zrodlowymi : poszukaj - to bedziesz wiedzial jak SIM dziala,
a nawet programow do klonowania kart SIM - przy odrobinie :-)
szczescia mozna sobie zrobic kopie swojej karty.
Jednak rzeczywistosc jest na szczescie bardziej optymistyczna : karty
SIM nie da sie na dzien dzisiejszy sklonowac. Klonowanie dotyczy tylko
pewnej partii kart dostarczonych naukowcom do zabawy, z podaniem im
algorytmow szyfrujacych. Algorytmy w nszych kartach sa scisle tajne i
mam nadzieje, ze nie predko dostana sie w lapy osob trzecich.
Jesli liczysz na mozliwosc podszycia sie pod czyjs numer GSM to lepiej
zagraj w totka - szanse wygrania sa NIEPOROWNYWALNIE wieksze.

Andrzej Sarbinowski

tel. 0602BUTIQE



| EDACS używany przez 'służby' m.in.  w W-wie stosuje dynamiczny przydział
| kanału przy każdym wciśnięciu PTT, ale transmisja leci jawnym tekstem.
| Chociaż wydaje mi się, że część łączności może być utajniana.

oprocz juz wymienionych maja chyba tez jakies wynalazki na 800 MHz
w widmie rozproszonym-powodzenia w podsluchiwaniu tego ;)

ale tak wogole to maja komorki, wiec obecnie nasluch radiowy w
poszukiwaniu ciekawszych rzeczy nie ma juz sensu :)



nie wiem jak w europie ale w stanach NSA wymusilo na operatorach srosowanie
uproszczonego kodu kart sim z ilestambit do ilestam :P , nie pamietam teraz
ile, w kazdym razie wystarczajaco zeby dalo sie to rozkodowac na bierzaco
jednym przenosnym urzadzeniem - no i to bylo kilka dobrych lat temu.

Pozdrawiam.


nie wiem jak w europie ale w stanach NSA wymusilo na operatorach srosowanie
uproszczonego kodu kart sim z ilestambit do ilestam :P , nie pamietam teraz
ile, w kazdym razie wystarczajaco zeby dalo sie to rozkodowac na bierzaco
jednym przenosnym urzadzeniem - no i to bylo kilka dobrych lat temu.



Jestes pewien ? Kraj dosc praworzadny, skoro legalny podsluch mozna
zalozyc na centrali i to jest najwygodniejsze, to po co ulatwiac
nielegalny ?

J.

Witam wszystkich
Mam problem z detekcją kodu DTMF odbieranego przez komórkę (Siemens S55).
Schemat jest typowy zaczerpnięty z dokumentacji MT8870.
Link do schematu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2008fa04ac722f54.html

Z komórki wyjąłem oryginalny głośnik i do pól lutowniczych przylutowałem
zwykły 8 ohm 1W. Układ MT8870 jednym kablem wpiąłem na plus głośnika.
Szczerze mówiąc nie jestem pewien czy polaryzacja głośnika jest prawidłowa,
bo nie ma na komórce żadnych oznaczeń. Dźwięk z głośnika jest czysty i
raczej nie ma zakłóceń. Komórkę zasilam przez gniazdo baterii (5V)z tego
samego źródła napięcia co układ MT.

Układ jest sprawny, bo przy przełączeniu klawiszy S55 na tony DTMF wszystko
działa prawidłowo. Diody LED zapalają się prawidłowo na wyjściach. Problem
jest tylko, że nie może zidentyfikować kodu DTMF wysyłanego przez inną
komórkę, czy też telefon stacjonarny. Ciekawe jest też, że w trakcie
połączenia przestaje działać detekcja tonów generowanych przez sam S55,
chociaż tony są słyszalne w głośniku. Kombinowałem ze wzmocnieniem
zmieniając R1 i R2, ale bezskutecznie. W czym może leżeć problem? Na
googlach nie udało mi się nic ciekawego na ten temat znaleźć :/
Może ten schemat byłby bardziej odpowiedni?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c74bf85fab5141f7.html

Aha, jeśli to ma jakieś znaczenie karta Sim to Orange Go.

Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam


podaj puk2 jeśli go nie masz, bok sieci Ci go poda. Po puk2 podajesz pin2 o
ktory twoj siemensiak teraz pyta (tez moga ci go podac z bok'u o ile nigdy
go nie zmieniales) przy ponownym wejsciu podajesz juz nowo wpisany pin2 i
wylaczasz ograniczone wywołania z menu telefonu.
koniec instrukcji obslugi (zajrzyj do niej - czasami tak i latwiej i
szybciej).
:-) a dopisywac do ograniczonej ksiazki sie nie da nie znajac pin2.
Jak ktos chcial za to pieniadze, to niech sie pocaluje w nos.
dzialaj - powodzenia.



No niestety to nie o to chodzi :( Zablokowany jest kod aparatu
(Phonecode) i nic nie daje wlozenie innej karty sim, dalej jest
Phonecode locked.
Ale swoja droga to instrukcja by sie przydala, tylko gdzies ja wcielo
przy przeprowadzce...

Michal

Uratuje Cię tylko przeprogramowanie eepromu lub zczytanie jego pamięci, ale
sam z tym sobie raczej nie poradzisz.
Sorry.


| podaj puk2 jeśli go nie masz, bok sieci Ci go poda. Po puk2 podajesz pin2
o
| ktory twoj siemensiak teraz pyta (tez moga ci go podac z bok'u o ile
nigdy
| go nie zmieniales) przy ponownym wejsciu podajesz juz nowo wpisany pin2 i
| wylaczasz ograniczone wywołania z menu telefonu.
| koniec instrukcji obslugi (zajrzyj do niej - czasami tak i latwiej i
| szybciej).
| :-) a dopisywac do ograniczonej ksiazki sie nie da nie znajac pin2.
| Jak ktos chcial za to pieniadze, to niech sie pocaluje w nos.
| dzialaj - powodzenia.

No niestety to nie o to chodzi :( Zablokowany jest kod aparatu
(Phonecode) i nic nie daje wlozenie innej karty sim, dalej jest
Phonecode locked.
Ale swoja droga to instrukcja by sie przydala, tylko gdzies ja wcielo
przy przeprowadzce...

Michal



Kolega opowiadal, ze wyslal im wszystkie kody, tak jak trzeba,
a im sie cos pomylilo i stan konta zamiast wzrosnac  to od razu
zmalal.



Ciezki frajer. Szkoda, ze nie wyslal portfela z karta platnicza i PINem...
Tak, im sie nic nie myli. Tylko ludzie do nich sie myla.

| 20 groszy na koncie. Cos mu chyba w telefonie popsuli przez
| pomylke. Takze pamietaj, slabi z nich spece.

 Ci kolesie wiedza co robia, nie boj nic. Sklonowali SIM i teraz
dzwonia na jego rachunek, to sa 'spece' :)



Zeby nie wiem jak popsuli telefon, nie ma to wplywu na biling. Natomiast
znajac SIMy (majac ich kopie) moga u niektórych operatorów "przelewac" stany
konta na inne numery, a ze mozna to zrobic tylko w pelnych zlotych, to
zostaja same grosze... Pozostaje kupic nowy numer.

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość identyfikacji
uszkodzenia karty, po włożeniu której do urządzenia GSM otrzymuję kod
błędu CME error 10. Chodzi o identyfikacje rodzaju uszkodzenia -
mechaniczny/elektroniczny itp... Może jakaś firma by się tego podjęła
- ilość kart - 3. Dodam tylko, że karty nie są niestety krajowego
operatora.

Pozdrawiam,
Tomasz Lubiejewski.


Nie 5cyfrowy kod a dowolnie wybrany ciąg znaków (OIDP do 255 znaków).



Masz rację, ale ja tego kodu używam m.in do blokowania obcych kart sim
(opcja: zablokuj po zmianie sim) i mój kod ma długość 8 znaków co nie jest
wygodne do klepania ;)

dyskusyjnych


| Bo zrobil to "na gebe". Pewnie chce potwierdzenia "na pismie".

Pismo to za malo. Potrzebny jest kod paskowy z opakowania po
telefonie.
Bylo o tym na pl.misc.telefonia.gsm



Ale to chyba do tego, zeby "telefon" byl zablokowany a nie karta SIM?

Karol


| Pismo to za malo. Potrzebny jest kod paskowy z opakowania po
telefonie.
| Bylo o tym na pl.misc.telefonia.gsm

Ale to chyba do tego, zeby "telefon" byl zablokowany a nie karta SIM?



Oczywiscie.

                                M.

Czy operator gsm moze wydac druga karte sim prepaid z tym samym numerem
?



Operator nigdy nie wydaje dwóch kart SIM z tym samym numerem działających
jednocześnie.

Problem jest taki.
Mam karte sim prepaid gsm.
Karta jest wyjeta z telefonu i zadzwonilem przypadkowo na numer jaki
jest na karcie i zglosila sie osba osoba.
Mojej karty z tym numerem nie mozna zalogowac do sieci, moze jest
niewazna, nie wiem, ale jaka jest podstawa prawna, dopuszczajaca
wydawanie przez operatora kolejnej karty sim z tym samym numerem ?



Twojej karty nie mozna zalogowac bo nie uzupełniałes konta przez np. 12
miesiecy i karta stracila waznosc.

Numer telefonu wydaje sie byc dana osobowa, gdyz identyfikuje osobe
i chcialbym miec mozliwosc zastrzezenia, aby w przypadku nie
przedluzenia karty gsm prepaid, moj numer nie zostal nadany innej osobie
za miesiac, pol roku, czy rok.

Przeciez nawet gdy ja rezygnuje z prepaida, to moj numer przechowuja w
ksiazkach telefonicznych karty sim inne osoby i moga kiedys zadzwonic i
polacza sie z obca osoba.

Prosze o te paragrafy ustawy, ktore reguluja przydzielanie tych samych
numerow gsm innym abonentom.

Jacek



To tak jakby wynająć sobie mieszkanie np. w miejscowosci Smolec, kod 62-123,
ul.Smolcowa 99/9 potem przestac za nie placic ale żądać aby nikt inny juz
nie korzystal z tego adresu bo twoi znajomi mają go w swoich notesach.

Pozdrawiam,
Marcin

Użytkownik "Jacek"

| Przeciez nawet gdy ja rezygnuje z prepaida, to moj numer przechowuja
w
| ksiazkach telefonicznych karty sim inne osoby i moga kiedys zadzwonic
i
| polacza sie z obca osoba.
| To tak jakby wynająć sobie mieszkanie np. w miejscowosci Smolec, kod
62-123,
| ul.Smolcowa 99/9 potem przestac za nie placic ale żądać aby nikt inny
juz
| nie korzystal z tego adresu bo twoi znajomi mają go w swoich notesach.
Analogia jest bledna poniewaz technicznie jest mozliwe nadawanie zawsze
nowych numerow gsm



analogia jest swietna, nie mieszkasz juz pod tym adresem i nie mozesz żądać
żeby inni tam nie zamieszkali - a wg ciebie JEST MOŻLIWA ZMIANA ADRESU,
np nowa nazwa ulicy ;-))
*** blad ***

Czesć
Nie wiem czy zauwazyliście ze z poziomu elektronicznego biura obsługi klienta
przez internet mozna zasilić sobie albo komuś karte sim[plus
Ja zauwazyłem to dopiero dziś i zamarłem
Nikt mnie o tym nie informował a jestem narazony na bardzo łatwa kradzież nawet
dużej ilosci pienniędzy (100 doładowań po 150 zł i juz mi starczy)
Podpisałem umowe na swiadczenie usług telekomunikacyjnych a tu w internecie
jest mośliwosć doładowania konta jakiegoś telefonu. Zabezpieczone jest to
zwykłym plus kodem (5 cyfr), który sadze że dla hakerów nie stanowi zadnego
zabezpieczenia. (banki maja rózne tokeny, zdrapki, itd a tu jestem jak na
patelni)
Nie wiem gdzie można zgłosić ten problem-czy myślicie ze federacja konsumeta to
dobre miejsce.
To sa jakeś jaja-kiedyś ktos obudzi się biedniejszy. Spora część ludzi majacych
konta w plusie nawet nie zdaje sobie sprawy z istnienia takiej mozliwości. Ja
do dzisiaj. Chyba ze firma jakos to zabezpiecza. Mam nadzieje że ktos z firmy
się odezwie.

Czesć
Nie wiem czy zauwazyliście ze z poziomu elektronicznego biura obsługi klienta
przez internet mozna zasilić sobie albo komuś karte sim[plus



Pierwsze słyszę. Może wskazać konkretną opcję, która za to odpowiada?

Podpisałem umowe na swiadczenie usług telekomunikacyjnych a tu w internecie
jest mośliwosć doładowania konta jakiegoś telefonu. Zabezpieczone jest to
zwykłym plus kodem (5 cyfr), który sadze że dla hakerów nie stanowi zadnego
zabezpieczenia. (banki maja rózne tokeny, zdrapki, itd a tu jestem jak na
patelni)



Plus KOD + jednorazowy sms wysyłany na numer telefonu komórkowego. Jesteś
pewien, że piszesz o Eboku?

Nie wiem gdzie można zgłosić ten problem-czy myślicie ze federacja konsumeta to
dobre miejsce.



Jaki problem?

To sa jakeś jaja-kiedyś ktos obudzi się biedniejszy.



?????

Spora część ludzi majacych
konta w plusie nawet nie zdaje sobie sprawy z istnienia takiej mozliwości.



Właśnie. Mam komórę w Plusie od lat, system Ebok znam jak własną kieszeń i
pierwsze słyszę o jakimś doładowywaniu telefonów

Ja
do dzisiaj. Chyba ze firma jakos to zabezpiecza. Mam nadzieje że ktos z firmy
się odezwie.



Sugerujesz, że tę grupę czytają pracownicy Polkomtela? :)))))


| przez internet mozna zasilić sobie albo komuś karte sim[plus

| Pierwsze słyszę. Możesz wskazać konkretną opcję, która za to odpowiada?

Nie ma co słyszeć
Wejdz w e bok i zobacz sobie ze jest możliwość doładowania konta simplus
zaloguj się i sprawdź
przeciez nie pisałbym gdybym tego nie zobaczył

nie chciałbym budzić się tak jak niektórzy abonenci TPSA którzy dopiero po
otrzymaniu rachunku dowiedzieli się ze można z ich telefonu ładować prepaidy
(nr 300) i któć to zrobił na sporą kwotkę



Człowieku nie panikuj, chyba w nocy nawiedziły Cię jakieś duchy. Racja,
że jest coś takiego w E-boku, ale tak jak pisał przedmówca potrzeba
jeszcze kodu wysłanego na Twoją komórkę. Więc przestań schizować.

Pozdrawiam
Przemek

997 - Policja
998 - Straz Pozarna
999 - Pogotowie Ratunkowe
Dundee



112 - policja
z komórek (nawet bez karty SIM) i bez znajomości kodu PIN! Porpstu, kiedy
szybko chcesz zadzwonić po pomoc z komórki a np. znajdujesz ją w kieszeni
ofiary, odpalasz, a tu komputerek prosi o podanie kodu PIN, TEL itp. ty
wpisujesz 112 (pojawi się w postaci ***) i klikasz potwierdzenie numeru (tak
jak byś normalnie dzwonił. Telefon pokaże, że łączy ze 112.

Eskimos


Nie wiem tylko czy ta nazwe on pobiera z "eteru" czy ma wpiana gdzies w
telefonie.



Z eteru pobierany jest tylko kod 260 03 a nazwa mu przypisana jest
zapisana w pamięci telefonu, np w Siemensach można ją dowolnie zmieniać..
A autorowi wątku chodziło o zmianę napisu MILEGO DNIA (zapisanego na
karcie sim) na napis ORANGE

Witajcie

Pewnie czytaliscie artykul w DB (str.1 i 4).
Dla tych co nie czytali krotko:
Salon Idei podlaczyl sie do netu za posrednictwem "inet caffe" (to ta
obok Galerii Centrum).
No i oczywiscie wlascicielka nie zabezbieczyla danych na HDD :((
I dane mozna bylo sobie skopiowac :(
Dane to m.in.:
nr karty SIM, nr tel., kod abonenta, nr seryjny tel.
oraz oczywiscie dane osobowe lub firmy :(
Wlasciecielka tlumaczy ze nie wiedziala ze trzeba te dane zabezpieczyc
:((


nr karty SIM, nr tel., kod abonenta, nr seryjny tel.
oraz oczywiscie dane osobowe lub firmy :(
Wlasciecielka tlumaczy ze nie wiedziala ze trzeba te dane zabezpieczyc
:((



ROTFL. Czytalem :) Kobieta moglaby dobrze gotowac, dzieci wychowac... a
los pchnal ja w biznesy... ma pretensje... taaa.... znam takie...
przyjdziesz, powiesz, ze twoje doradztwo kosztuje 140 zl/godzine, to
wysmieje... a potem ma pretensje...

ROTFL, ROTFL, ROTFL...

Sorry ' Wiem , że to nie jest grupa o komórkach lecz jestem stałym jej
bywealcem i stwierdziłem, iż trzeba szanowne koleżanki i kolegów ostrzec !!!

UWAGA

 | | Jesli otrzymacie  informacje na telefon komórkowy, aby oddzwonic

| pod
| | numer
| | 0141 455414 nie odpowiadajcie na nia w zadnym wypadku, poniewaz
| Wasz
| | rachunek telefoniczny wzrosnie wtedy niewiarygodnie.
| | Ostatnio oszusci znalezli sposób, aby wykorzystac  telefony do
| | zarabiania
| | pieniedzy-dzwonia na Wasz telefon komórkowy i podaja sie jako
| | provider.
| | Pózniej nakazuja nam podac kod (09 albo 90), wyjasniajac, iz jest
| to w
| | celu sprawdzenia poprawnego dzialania funkcji.
| | Pod zadnym pozorem nie nalezy podawac kodu, tylko od razu sie
| | rozlaczyc. W
| | przeciwnym razie moga owi oszusci odczytac numer Waszej karty
SIM,
| | dzieki
| | czemu moga zrobic nowa karte.

| | Owe oszustwo jest juz rozpowszechnione na duza skale. Dlatego tez
| | nalezy
| | przekazac owa informacje jak najwiekszej ilosci osób.

Rdzawy .



Ten numer byl juz rozsylany ze 2 lata temu.




Sorry ' Wiem , że to nie jest grupa o komórkach lecz jestem stałym jej
bywealcem i stwierdziłem, iż trzeba szanowne koleżanki i kolegów ostrzec
!!!

UWAGA

 | | Jesli otrzymacie  informacje na telefon komórkowy, aby
oddzwonic
| pod
| | numer
| | | 0141 455414 nie odpowiadajcie na nia w zadnym wypadku, poniewaz
| Wasz
| | | rachunek telefoniczny wzrosnie wtedy niewiarygodnie.
| | | Ostatnio oszusci znalezli sposób, aby wykorzystac  telefony do
| | zarabiania
| | | pieniedzy-dzwonia na Wasz telefon komórkowy i podaja sie jako
| | provider.
| | | Pózniej nakazuja nam podac kod (09 albo 90), wyjasniajac, iz
jest
| to w
| | | celu sprawdzenia poprawnego dzialania funkcji.
| | | Pod zadnym pozorem nie nalezy podawac kodu, tylko od razu sie
| | rozlaczyc. W
| | | przeciwnym razie moga owi oszusci odczytac numer Waszej karty
| SIM,
| | dzieki
| | | czemu moga zrobic nowa karte.

| | | Owe oszustwo jest juz rozpowszechnione na duza skale. Dlatego
tez
| | nalezy
| | | przekazac owa informacje jak najwiekszej ilosci osób.

| Rdzawy .



| Witam,



. Dopiero po pewnym czasie,

kiedy akurat "zgadało się" o tym, ktoś zapytał, czy szukał w książce
telefonicznej telefonu typu "dom" "mama" itd.
Nie przyszło mu to do głowy....
Koniec końców telefon został zwrócony właścicielowi.



Znalazłem całkiem fajnego siemensa, włączony był.

Niestety klawiatura zablokowana kodem (jakież to mądre), nie dało sie
książki odczytać.

podałem w Erze nr karty SIM i tel do mnie. Niestety nikt sie nie
skontaktował...

Czasem się nie da oddac :-)

A w mini SE do baterii przykleiłem karteczkę z nr stacjonarym i emailem. Ot
tak na wszelki wypadek :-)

Seco


Znalazłem całkiem fajnego siemensa, włączony był.

Niestety klawiatura zablokowana kodem (jakież to mądre), nie dało sie
książki odczytać.

podałem w Erze nr karty SIM i tel do mnie. Niestety nikt sie nie
skontaktował...

Czasem się nie da oddac :-)



Mialem podobny przypadek. Znalazlem fajna, nowa motorolke w knajpie.
Niestety byla wylaczona. Zadzwonilem do operatora, podalem IMEI telefonu
- przeciez maja to w systemie jezeli sprzedaja te telefony i nic. Nawet
odnioslem wrazenie, ze nie bardzo chcieli pomoc.
Innym razem oddalem znaleziona w tramwaju torebke motorniczemu i potem
mialem moralniaka - nigdy sie nie dowiem, czy jej nie zabral. Nawet nie
wiem czy byla w srodku kasa, spieszylem sie i nie zajrzalem.
Fakt, ze ja sam w taki sposob odzyskalem kiedys plecak z dokumentami i
wszystkim (ktos dal motorniczemu a ja dogonilem tramwaj) ale to bylo we
Wroclawiu.

Mozesz zablokowac telefon tak, aby nawet po kradziezy byl bez uzyteczny w
rekach kogokolwiek. Ewentualnie moze ktos go sprzedac wtedy na czesci. Co
jest malo oplacalne.

Jak to zrobic.

Oczywiscie trzeba zablokowac SIMa, bo po co jakis skurwiel ma dzownic nam na
konto.

Trzeba zadzwonic do operatora, w ktorym miales telefon. Nastepnie zapytac
sie, czy jest mozliwosc calkowitej blokady apartu. Jesli tak, to trzeba
podac UWAGA bardzo wazne!!! IMEI telefonu oraz typ i model aparatu. Skad
wziasc IMEI? Majac telefon mozna wpisac nastepne kombinacje  kodu:
*#06# - dziala na wszystkich komorkach. Wyswietli sie wowczas IMEI czyli
numer seryjny telefonu. Mozna go uzyskac rowniez spisujac z karty
gwarancyjnej.

Gdyby tak robiono dosc czesto, to kradziez telefnonow nie miala by sensu.
Gdyz nie mozna byloby ich sprzdawac. Nie dzialaly by z zadna karta. Aha,
jeszcze jedno. Takiej blokady przez operatora nie da sie zdjac zadnym softem
i kablami.

Podrawiam
Michal z Warszawy

UWAGA

| Jesli otrzymacie  informacje na telefon komórkowy,
| aby  oddzwonic pod numer
| 0141 455414 nie odpowiadajcie na nia w zadnym
| wypadku,  poniewaz Wasz
| rachunek telefoniczny wzrosnie wtedy  niewiarygodnie.
| Ostatnio oszusci znalezli sposób, aby wykorzystac
| telefony  do
| zarabiania
| pieniedzy-dzwonia na Wasz telefon komórkowy i podaja
| sie  jako
| provider.
| Pózniej nakazuja nam podac kod (09 albo  90),
| wyjasniajac, iz jest to w
| celu sprawdzenia poprawnego dzialania  funkcji.
| Pod zadnym pozorem nie nalezy podawac kodu, tylko od
| razu  sie
| rozlaczyc. W
| przeciwnym razie moga owi oszusci odczytac  numer
| Waszej karty SIM,
| dzieki
| czemu moga zrobic nowa karte.
| Owe  oszustwo jest juz rozpowszechnione na duza
| skale. Dlatego  tez
| nalezy
| przekazac owa informacje jak najwiekszej  ilosci
| osób.
Jacuuu




Dostalem w prezencie Alkatela,niestety jest z SIM-lockiem (kod aparatu).
Czy ktos bylby w stanie mi pomoc?



Albo jestes idiota albo idiotow robisz z nas. Lozk to nie zadanie kodu
aparatu a blokada aparatu polegajaca na tym ze aparat wspolpracuje tylko z
karta operatora i ktorego telefon kupujesz.
Jak zada wklepania kodu aparatu znaczy jumany jest a poprzedni wlasciciel
glupi nie byl i zalozyk kod.

W sprawie porady zadzwon na 997 a tam juz panowie pomoga.

...

Kto i za ile podejmie się wygenerowania dla mnie takiego kodu?



master code..to chyba nie do nokii tylko do sim'a co?
chyba nie da rady, a na pewno taniej bedzie wystapic do opa o duplikat karty
( kolo 50 zl netto )

pozdr
b.

Dostalem dzis wiadomosc,, ktora przekazuje:

"UWAGA!!!!!!!!
Jezeli otrzymacie informacje na telefon komorkowy, aby oddzwonic pod numer
0141 455414, nie odpowiadajcie na nia w zadnym wypadku, poniewaz Wasz
rachunek telefoniczny wzrosnie wtedy niewiarygodnie.
Ostatnio oszusci znalezli sposob, aby wykorzystac telefony do zarabiania
pieniedzy dzwoniac na Wasz telefon komorkowy i podajac sie jako "provider".
Pozniej nakazuja podac kod (09 lub 90), wyjasniajac, ze jest to w celu
sprawdzenia poprawnego dzialania funkcji.
Pod zadnym pozorem nie nalezy podawac kodu, tylko od razu sie rozlaczyc. W
przeciwnym razie owi oszusci moga odczytac numer Waszej karty SIM, dzieki
czemu moga zrobic nowa karte.
Oszustwo to jest juz rozpowszechnione na duza skale. Dlatego tez nalezy
przekazac te informacje jak najwiekszej ilosci osob".

WIdomosc ta jest na tyle bulwersujaca, ze pomimo ze wyglada mi na lancuszek
sw. Antoniego ( w przekazuwaniu ostrzezen) to jednak lepiej zeby byla
falszywa.


Pod zadnym pozorem nie nalezy podawac kodu, tylko od razu sie rozlaczyc. W
przeciwnym razie owi oszusci moga odczytac numer Waszej karty SIM, dzieki
czemu moga zrobic nowa karte.



        Uważaj, żeby Ci mózgu przez sluchawkę nie ukradli.

--  

    | /
  --=0=--   Koniec świata nastąpi 19 stycznia roku 2038 o godzinie
   / |    3:14 sekund 08.

Czy chcesz aby twoj telefon przyjmowal
rozne karty SIM, jego dzwonek brzmial
wyjatkowo,a na wyswietlaczu widnialy
np. inicjale twojej dziewczyny ?
A moze chcesz podlaczyc telefon do komputera
wyslac fax,sciagnac poczte z Internetu,
zmienic Imei,wyslac komus SMS-a lub logo,
edytowac swoja ksiazke telefoniczna w swoim
aparacie?
Jesli tak, to pomocny Ci bedzie nasz CD.
Oferta nasza to zestaw oprogramowania do
telefonow komorkowych.
Nasza propozycja to ponad 60 MB roznego
rodzaju oprogramowania, to laczne ponad 2 tys. plikow.
        Z tego wzgledu ze sami jestesmy posiadaczami
telefonow Nokia 3110, 5110 i 6110, glowny nacisk
przy kompletowaniu softu na naszym CD  kladlismy
na oprogramowanie do tych wlasnie telefonow.
Nasza propozycja to nie tylko Nokia,to rowniez
Motorola, Ericson, Alkatel,Philips, Siemens.....
A jako bonus dolaczmy dodatkowo opisy i progamy
do cofania licznikow samochodowych, oraz odkodowywania
radia w aucie (szeroka gama odbiornikow).
Mozliwosc zamowienia kabelkow potrzebnych do
polaczenia komputera z telefonem.
Zarowno M2bus-umozliwiajacych zdjecie SIMLOCKA i kodu
odblokowujacego...
jak rowniez Fbus-a potrzebnego przy edycji LOGO,dzwieku
dzwonka,ksiazki telefonicznej, wysylaniu fax,SMS itp.
Jesli zainteresowala Ciebie nasza propozycja

| jest duza szansa ze kontakty trzyma w telefonie, o ile nie ma
| blokady na inna karte (lub ma standardowy kod 55555 czy 12345 -
| nie pamietam dokladnie) spokojnie przegladniesz ksiazke...
Nie bardzo - wyswietlacz jest uszkodzony (tel. wyglada jakby ktos nim
rzucil z auta - obudowa jest cala poniewaz byl w pokrowcu).



to jak masz jakas wolna (czyt. bez kontaktow) karte sim to uruchom ten
telefon na niej jak sie wlaczy wcisnij prawy softkey, 4 razy strzalka w dol,
2 razy lewy softkey, raz strzalka w dol, 2 razy lewy softkey i skopiuje ci
kontakty na karte sim ;)


Jak wepchnąć kartę SIM do bankomatu ?



A jak doładowujesz konto w taktaku? Przecież do tego nie trzeba dotykać
karty sim - wpisuje się kod...

A za dowód, że to transakcja bezgotówkowa mogę służyć uprzejmie. Chyba.





Jaki system identyfikacji klienta w banku uwazacie za najlepszy,
najwygodniejszy dla klienta, pewny (bezpieczny), ciekawy.
Okazywanie przy kazdej wizycie dowodu osobistego to chyba przezytek?!
Zastanawiam sie jakie beda nastepne rozwiazania: karty chipowe, kody
kreskowe,
czytniki linii papilarnych?



Hejka !
Proponuje cos takiego :
(Telefon komorkowy GSM, karta SIM) + bluetooth jako przyszlosciowy system
platnosci.
No, bo security systemu GSM, ze swoja SIM karta i pinem wciaz miewa sie
dobrze...
Bluetooth dla niewtajemniczonych urzadzenie bezprzewodowe, pracuje na 2,4
GHz, zasięg max. 10 metrów.
1600 razy na sekunde zmienia czestotliwosc nadawania, posiada system wymiany
kluczy, zaawansowanej szyfracji transmisji danych i takie tam techniczne
sformulowania :-) Nie bede zanudzal. Mowiac krotko zaj....a sprawa. Poki co
jeden z producentow telefonow komorkowych wypuscil juz aparat z
bluetoothem - nie wiem czy mi wolno mowic, ktory to. Poki co jak kazda
zaawansowana technologia - sprawia wiele klopotu :-)

TO o czym mowie - czyli platnosc za pomoca telefonu komorkowego wyposazonego
w bluetootha to jeszcze odlegla przyszlosc.
Poki co cieszy zwykly przesyl danych za pomoca tych urzadzen :-)
W firmie ktorej pracuje prowadzimy prace nad takimi rozwiazaniami. Niestety
nic nie powiem wiecej, bo mi nie wolno.

Zapraszam do dyskusji.

Pelos

Nie chce palnac jakiegos glupstawa bo, jak pisalem, niezbyt sie na tym
znam. Ale wydaje mi sie ze to nie jest takie banalne. Inaczej juz
dawno slychac by bylo np. o klonowaniu simkart, kart telefonicznych
itp.



Karta, karcie nie równa. To czy karte można skopiować czy nie zależy od tego
jak dane na niej zostały zabezpieczone.
Np stare simkarty GSM można bez problemu sklonować, ale wcześniej z
orginalnej trzeba wyciągnąć odpowiednie kody. W efekcie czego do odpowiednio
przygotowanej "czystej" karty można wpisać kody z kart różnych operatorów
dzięki czemu w jednej karcie SIM mamy IDEĘ, PLUSA i ERĘ, a co uruchomimy
zależeć będzie od tego jaki pin wpiszemy. Nowsze karty (te z większą
książką) zostały juz lepiej zabezpieczone i sklonować ich sie nie da. A np.
karty Cyfry+ były kiepsko zabezpieczone w rezultacie czego wiara zaczęła je
łamać i oglądac programy za free. Teraz Cyfra wprowadziła nowe karty lepiej
zabezpieczone (i ulepszony system kodowania SECA 2) i problem nielegalnego
odbioru Cyfry zniknął.
Reasumując - wszystko zależy od tego jak zostaną zabezpieczone karty przed
nieautoryzowanym dostępem do przechowywanych w niej danych.

Pozdrawiam


W przypadku telefonu wystarczy po prostu ukrasc
telefon - listy hasel ani tokena nie musimy wszedzie nosic ze soba.



Jesli wczesniej ukradliśmy/podejrzelismy/zdobyliśmy w inny sposób kody
do logowania się w banku.

ale tak to, ze "wystarczy ukraść telefon" a "tokena nie trzeba
nosić wszedzie" nic nie zmienia. Telefonu tez nie trzeba nosić z sobą -
a w każdym razie tej karty SIM która jest wykorzystywana do
kodów sms, co więcej może być ona zabezpieczona hasłem i uruchamiana
tylko wtedy gdy ma być wykorzystana do autoryzacji. (pomijam kwestię
wygody i kosztów)


Jesli wczesniej ukradliśmy/podejrzelismy/zdobyliśmy w inny sposób kody
do logowania się w banku.



Oczywiscie. Jesli nie, to po co dodatkowe kody?

ale tak to, ze "wystarczy ukraść telefon" a "tokena nie trzeba
nosić wszedzie" nic nie zmienia. Telefonu tez nie trzeba nosić z sobą -
a w każdym razie tej karty SIM która jest wykorzystywana do
kodów sms, co więcej może być ona zabezpieczona hasłem i uruchamiana
tylko wtedy gdy ma być wykorzystana do autoryzacji. (pomijam kwestię
wygody i kosztów)



Uwazasz to moze za realistyczne?

I nawet wtedy pozostaje przynajmniej jedna osoba trzecia (operator GSM),
niezalezna od banku i klienta, ktora moze zrobic przekret (i to bez
pozostawiania jakichkolwiek sladow).

Dodatkowo - o ile zasady dzialania kodow jednorazowych przesylanych
poczta i tokenow sa bardzo dobrze znane, a zagrozenia mozna latwo
oszacowac, o tyle dokladnie nie wiadomo jakie jeszcze inne zagrozenia
moga wiazac sie z kodami przesylanymi SMSem.

Ein Individuum, das verlangt sich *"Artur"

urzadzenie podobne bo bankomatu, sluzace do drukowania
historii rachunku, lokat itp.
(...)
nie pyta o PIN?



W Niemczech w Sparkasse jest to samo. Jak sie o tym dowiedzialem
od razu uderzylem do banku zapytac o co chodzi - czemu o PIN nie
pyta, moze zepsuty? Pan sie z politowaniem popatrzyl - gosc z
zagranicy, pomyslal. No to ja mowie, ze np znajde jego karte
wezme wyciag i myk do sklepu na zakupy za cala kase. Sie
usmiechna tylko, a ja przelalem kase na sub-konto gdzie karta nie
siega :)

W zeszlym tygodniu zalozylem konto w Deutsche Bank 24. Po 2
dniach przyslali Maestro - bez mozliwosci podpisu, a zakupy tylko
na PIN. Nie wiem czy maja "wyciagarki" ale z tego co wiem to
standard w Niemczech i pewnie tez bez PINu. W ogole w tych
Niemczech smieszne zasady maja. Przyslali mi poczta liste TANow,
dla wygody juz aktywna. W drugiej kopercie byl PIN do systemu On-
Line :) Czekam na reszte kodow zanim zobacza moje pieniadze.
Swoja droga maja zaufanie do poczty - pewnie zasluzone.

'zdrawiam
RuMac

być może maja specjane urzadzenie do odczytywania kodów:
znam ludzi ktorzy rozkoduja Ci carty C+, SIM z telefonow komorkowych ...

Przypominam, że mamy XXI wiek ... wszystko jest możliwe.

Witam Szanownych Grupowiczów. Jakiś czas temu, moja znajoma została
napadnięta
na ulicy, uderzona i ukradziono jej torebkę, w której miał m.in. karty
platnicze i komórkę. Możliwie szybko starała się znaleźć telefon i
zastrzec
kartę. Niestety okazało się, że w ciągu ok. 20 min. złodzieje wypłacili w
bankomacie wszystkie pieniądze z jej konta. Na karcie, ani w torebce nie
miała
żadnych informacji o PIN-ie. Jak to możliwe? Czy ją śledzili i podglądali
jak
wybiera pieniądze w bankomacie (tj. jak wstukuje PIN)?. Konto miała w
Banku
Śląskim, a bankomat z którego wypłacono pieniądze też był B.Śląskiego.

awdew

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



hm... z tego co wiem, PIN raczej nie jest zakodowany na karcie.
Miałem podobny przypadek - być może jest to tak, że pierwszy PIN nie jest
generowany zupełnie losowo, tylko jest w jakiś sposób powiązany z numerem
karty? PINu nie zmieniałem, ani nie nosiłem rzecz jasna w innej formie niż
zakodowany w umysle, a mimo to stan konta = stan konta - 1500 PLN (limit)
:(((

Pozdrawiam Piotr Z.

być może maja specjane urzadzenie do odczytywania kodów:
znam ludzi ktorzy rozkoduja Ci carty C+, SIM z telefonow komorkowych ...

Przypominam, że mamy XXI wiek ... wszystko jest możliwe.

| Witam Szanownych Grupowiczów. Jakiś czas temu, moja znajoma została
napadnięta
| na ulicy, uderzona i ukradziono jej torebkę, w której miał m.in. karty
| platnicze i komórkę. Możliwie szybko starała się znaleźć telefon i
zastrzec
| kartę. Niestety okazało się, że w ciągu ok. 20 min. złodzieje wypłacili
w
| bankomacie wszystkie pieniądze z jej konta. Na karcie, ani w torebce nie
miała
| żadnych informacji o PIN-ie. Jak to możliwe? Czy ją śledzili i
podglądali
jak
| wybiera pieniądze w bankomacie (tj. jak wstukuje PIN)?. Konto miała w
Banku
| Śląskim, a bankomat z którego wypłacono pieniądze też był B.Śląskiego.

| awdew

| --
| Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl




Tak czy owak klienta banku nie powinno to interesowac, jesli
transakcja byla bez fizycznego przedstawienia karty. Te kody
maja zwiekszac bezpieczenstwo sprzedawcy, nie posiadaczy kart.



To moze jest teoria. A bank odrzuca reklamacje transakcji (nawet zdaje
sie takiej bez kodow cvv) i do tego jeszcze arbiter go popiera. Prasa
opisywala. Ciekawe, co powie sąd.

Ale jak czytam tez w prasie, ze sądy wydają wyroki na podstawie tresci
sms-ow zapisanych na kartach sim, wydawane na podstawie ekspertyz
naszych kochanych operatow, ze takiego sms-a "nie da sie zmienic", to
czarno widze.

  MJ


| Witam, dziś zostało mi aktywowane konto po zeszłotygodniowej rejestracji
| :-) Mam jednak pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi, być może źle
| szukałem. Otóż zainteresowałem się listą haseł jednorazowych.
| Dowiedziałem się że jeśli wykorzystam tą 1-wszą to otrzymanie następnej
| jest możliwe tylko pocztą? Czy nie ma innej możliwości aby ją otrzymać?
| Jeśli tylko pocztą, to czy są pobierane opłaty? Pytanie zadaje już
| pomimo nie wykorzystania jeszcze ani jednego kodu. Po prostu chcę
| wiedzieć na przyszłość. Pozdrawiam.

A nie lepsze hasła SMSowe??



Czasem nie lepsze. Jeśli będąc za granicą korzystasz z lokalnych
operatorów gsm, to łatwiej korzystać z karty kodów niż za każdym razem
przekładać kartę sim, żeby odebrać kod. Także jeśli przelewy zdarza ci
się robić tam, gdzie nie wolno włączać komórek (np. w samolocie).


telefony wywołuje się nie po numerze ale po specjalnym kodzie przydzielanym
do danego telefonu przez system.



Zgadza się - a transmisja jest ustanawiana w ten sposób,ze rozgłaszane
jest zapytanie gdzie jest telefon, jak telefon rozpozna swoją sygnaturę
(sygnał) to odpowiada. Numer to sprawa umowna - jaki kod jest
reprezentowany przez która kartę SIM. nie da się iluśtam kodów
jednocześnie wygenerować, uprzednio ich nie znając w dodatku...

Ja już paru ludziom pokazałem zjawsko z innej dziedziny, rzadkie, a
wcześniej twierdzili, że "a świstak...".



No dobrze, może niepotrzebnie się tak nastawiłem. Powiem Ci tak: pół roku
miałem wykłady z gsm-u, głównie zabezpieczeń (wszelkie autoryzacje, kody i
takie tam, cholernie złożone procedury). A jednak niemożliwe rzeczy się
zdarzają, jak dzwonienie z karty sim (i na nią), która leży sobie luzem na
stole, a w telefonie jest inna karta ;-)  Nikt nie potrafił tego wyjaśnić.

pozdr.


Jestem tu nowa, szczerze mówiąc piszę tylko po to, abyście mi pomogli. Jak
można wyłączyć usługę poczty głosowej Idea Pop ???



Wyłączenie poczty głosowej w Popie nie jest takie proste jak w innych
systemach i wymaga kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Możesz do nich
zadzwonić (tel. *22, połączenie płatne) i powiedzieć, żeby wyłączyli
pocztę na Twoim numerze. Będą pytali o kod PUK. Kod PUK znajduje się na
kartce, do której była przylepiona karta SIM obok kodu PIN.
Można też wysłać e-maila do BOKu. Ich adres to zdaje się

poczty nie zniknie jednak od razu, lecz dopiero po kilku godzina, a bywa
że nawet kilku dniach.
Nie odmówię sobie przypomnienia, że w Simplusie, Tak Taku oraz w
telefonach abonamentowych Plusa i Ery nie ma takich utrudnień przy
wyłączaniu poczty głosowej i można to zrobić poprzez menu aparatu. Tylko
Idea (zarówno w abonamencie, jak też w prepaidzie) utrudnia swoim
klientom życie w ten sposób.
Sprobuj wpisac 12345 albo 00000 :) skoro go nie ustawiales tzn ze jest
standardowy

mam nokie 5110 i własnie sprzedalem ją i problem jest nastepujący sim lock
zdjecty ,wczesniej była uzytkowana w simplusie a teraz jak wkłada sie
karte
idei pojawa sie security kod ale ja własnie go nie pamietam jak go
odzyskac
co zrobic ?? pomocy Jaroo



odczytac u kolegi co ma kabel :-)
mam nokie 5110 i własnie sprzedalem ją i problem jest nastepujący sim lock
zdjecty ,wczesniej była uzytkowana w simplusie a teraz jak wkłada sie
karte
idei pojawa sie security kod ale ja własnie go nie pamietam jak go
odzyskac
co zrobic ?? pomocy Jaroo



Albo zle zostal zdjety simlock. Wlasnie przerabialem to po zlym zdjeciu
simlocka moglem wpisac pin a potem pojawial sie security code, nawet jak go
odczytalem w logomanagerze to nie przyjmowal go. Dopiero jak jeszcze raz
zdjalem simlocka(pomimo ze pisalo ze jest zdjety) ale innych softem to
poszlo.

Rysiek

odczytac u kolegi co ma kabel :-)
| mam nokie 5110 i własnie sprzedalem ją i problem jest nastepujący sim
lock
| zdjecty ,wczesniej była uzytkowana w simplusie a teraz jak wkłada sie
karte
| idei pojawa sie security kod ale ja własnie go nie pamietam jak go
odzyskac
| co zrobic ?? pomocy Jaroo



Witam !

Nie mam instrukcji a muszę to zamontować .
Jak w tej bramce wpisujesie się kod PIN - nie chcę zaraz na początek
zablokować karty SIM. Nie znalazłem nic na ten temat ani na stronie Nokii,
ani Network Technologies Polska .
Pozdrawiam
       Endriu

Podlaczasz zwykly telefon analogowy do bramki i wklepujesz kod pin.

Pozdrowienia.

Witam !

Nie mam instrukcji a muszę to zamontować .
Jak w tej bramce wpisujesie się kod PIN - nie chcę zaraz na początek
zablokować karty SIM. Nie znalazłem nic na ten temat ani na stronie Nokii,
ani Network Technologies Polska .
Pozdrawiam
       Endriu




Podlaczasz zwykly telefon analogowy do bramki i wklepujesz kod pin.

Pozdrowienia.



RE : Dzięki !
        Ale może coś więcej - musi być chyba jakaś sygnalizacja - np.
migająca dioda, sygnał w słuchawce (jaki?).
Bramka ta będzie teraz używana z inną kartą SIM , a gdzieś wyczytałem że
posiada coś takiego jak AutoPin, czy jak się to nazywa - to znaczy że
pamięta  wpisany kod PIN i np. przy zaniku napięcia nie trzeba go drugi raz
wpisywać.
Zakładam że po wymianie karty potrzebne będzie wpisanie właściwego PINu, ale
czy bramka nie będzie sama próbowała wpisywać starego PINu.

| Podlaczasz zwykly telefon analogowy do bramki i wklepujesz kod pin.



Chyba w bramce Swistaka...

        Ale może coś więcej - musi być chyba jakaś sygnalizacja - np.
migająca dioda, sygnał w słuchawce (jaki?).
Bramka ta będzie teraz używana z inną kartą SIM , a gdzieś wyczytałem
że posiada coś takiego jak AutoPin, czy jak się to nazywa - to znaczy
że pamięta  wpisany kod PIN i np. przy zaniku napięcia nie trzeba go
drugi raz wpisywać.
Zakładam że po wymianie karty potrzebne będzie wpisanie właściwego
PINu, ale czy bramka nie będzie sama próbowała wpisywać starego PINu.



Mozna znalezc dokumentacje - sprobuj od stron Nokii (nie Nokii Polska :-(
A w najgorszym przypadku - znasz PIN starej karty? To zmien na taki sam na
nowej:-)

M.

Witam !

Brameczka działa.
Faktycznie, po zamontowaniu nowej karty SIM zaczęła migać 3-cia dioda, a w
słuchawce był przerywany sygnał. Wpisałem PIN i zatwierdziłem # .Dioda 3
przestała migać, a zapaliła się 1 - w słuchawce sygnał ciągły - można
dzwonić, numer kierunkowy bez zera.
Bramka faktycznie pamięta wpisany raz kod PIN, więc praktyczna UWAGA (może
się komuś przyda) - przy zmianie karty SIM i wpisywaniu nowego PIN-u możemy
się tylko raz pomylić (pierwszy raz PIN wpisywała bramka), bo inaczej
klepiemy PUK-a.

Pozdrawiam
        Endriu

Użytkownik "Endriu"
Witam !

Brameczka działa.
Faktycznie, po zamontowaniu nowej karty SIM zaczęła migać 3-cia dioda, a w
słuchawce był przerywany sygnał. Wpisałem PIN i zatwierdziłem # .Dioda 3
przestała migać, a zapaliła się 1 - w słuchawce sygnał ciągły - można
dzwonić, numer kierunkowy bez zera.
Bramka faktycznie pamięta wpisany raz kod PIN, więc praktyczna UWAGA (może
się komuś przyda) - przy zmianie karty SIM i wpisywaniu nowego PIN-u
możemy
się tylko raz pomylić (pierwszy raz PIN wpisywała bramka), bo inaczej
klepiemy PUK-a.



Tak ja zawsze daje bez pinu karte lub daje same 1111 latwiej zapamietac u
wszystkich klientow
Niestety 22 PBX jest delikatna wiec jesli duzo klient wydzwania moze sie
zawieszac po jakis 2 miesiacach .
Nokia 09i Premicell jest z poteznym radjatorem i dosc solidna z tymi nie ma
problemow .

Pozdrawiam
        Endriu



--
z  powazaniem Adam Wacholski
CTI TELEKOM Sp.z o.o.
Panasonic Business Systems
-----------------------------------------

tel/fax: +48 22 822 56 98
tel.kom.    0 606-40-40-90
Gadu-Gadu Nr.  4050628
ul.Przy Parku 2
02-384 Warszawa
-----------------------------------------
Nokia 22PBX & Premicell09i
-----------------------------------------
Strona         www.pbx.pl

Dealer :   Serwis Partner
www.pbx.pl/start/dealer.htm
-----------------------------------------


Centrala firmowych telefonow podlaczona jest do kilku czarnych skrzynek z
napisem "Nokia". Urzadzenia maja owalne przykrywki, pod ktorymi znajduja
sie
karty SIM plusa gsm. Na dole urzadzen sa cztery diody.
Zmieniam przykrywki z kartami miedzy urzadzeniami, polaczenia przestaja
byc
realizowane, probowalem resetowac urzadzenia wyjmujac i wkladajac wtyczke
zasilania - zmienia sie uklad swiecacych diod, ale nadal nie mozna
dzwonic.
Co zrobilem nie tak, co mozna z tym zrobic?



Wprowadzić wła ciwe PIN-kody kart SIM w poszczególnych urządzeniach,
być może już PUKi ;-)))
A urządzenia to Nokia Premicell.

pzdr
AK

Zastanawiam sie w jaki sposob mozliwe jest piractwo na telefonach
komorkowych. Ostatnio na gieldzie elektronicznej zauwazylem wywieszke -
"Rozkodowywanie telefonow komorkowych".

Rozumiem to jako lamanie kodow kradzionych kart SIM, ale co z taka
rozkodowna karta zrobic.
Poza tym czy takie karty nie maja zapisywanych krytycznych danych w
pamieciach ROM (nie EEPROM). Po co producent dopuszczalby taka
mozliwosc?
W jaki sposob wlaczyc kogos do sieci, przyporzadkowac mu numer,
aktywowac itd.?

Jedyny spsob jaki wpadl mi do glowy to poprostu wprowdzaja losowo numery
i sprawdzaja ktory jest aktywowany, ale wtedy taki telefon dziala na
czyims numerze i w sieci robilby sie galimatias. To jest bez sensu..

Inny temat ktory mnie nurtuje to w jaki sposob mozliwe jest
podsluchiwanie rozmow telefonii komorkowej. To co idzie w eterze jest
przeciez tak sprytnie kodowane, ze praktycznie nie powinno byc
mozliwosci rozkodowania.
Z drugiej jednak strony nie mozna wprowadzac w panstwie systemow
telekomunikacyjnych na ktorych nie bylby mozliwy podsluch przez sluzby
policyjne, UOP itp.

A juz zupelnie nie wyobrazam sobie podsluchiwania czyichs rozmow z domu,
przy pomocy wlasnego telefonu, kompa i jakiejs aparatury a taki zarzut
postawiono Mithnick'owi - amer. hackerowi. (Wlasciwie to sie do tego
przyznal w zamian za zwolnienie z innych oskarzen)

Moze ktos mniej wiecej naswietlic jakie sa koncepcje i metody w w/w
tematach?

Z gory dziekuje!

Mateusz

 Caly twoj tok rozumowania jest bledny.

Chodzi o rozkodowanie telefonow, zdejmowanie sim-lockow
czy security kodow czy innych nie ma to nic wspolnego z SIMami

Nie da sie zrobic  dzialajacego sima , skardziona karta jest bezuzyteczna

Co do podsluchiwania to Mitnick uzywal AMPS (analogowa siec)

Co do podsluchiwania GSM jest to niemozliwe (chodzi o czesc radiowa)

a niby jak chcesz je ladowac?przeciez to zdrapka z 14 cyfrowym kodem
a w karte sim mozesz  sobie wpisywac i tak nic  to nie da
Jak to jest z nimi. Czy kart ypre paid mozna ponownie naladowac za pomoca
spejalnego programatora i softu? (bagatela 20baniek). Slyszlaem ze tak i
moge takie cos kupic, ale slyszalem tez ze niemozliwe jest ladowanie.
Prosze o konkretne odpowiedzi .



Czesc!
Zbieram numery z kart pp
POP
Sim+
Tak Tak
nr seri,kod paskowy,data waznosci,telekod
wielkie dzieki za  te dane



Mogę Ci podesłąć numer buta, kołnierzyka i w pasie. Do tej ostatniej pozycji
przewiduję ciągły upgrade. Co do numeru PESEL to skorzystam z prawa ochrony

priv.

Pozdrowienia gomis

| Co to jest PIN2 i do czego służy? I dalczego mi go nie dali jak
| kupowalem telefon? Skad go wziąć i wogóle?

Na pewno ci go dali, jesli kupowales telefon legalnie. Podobnie, jak i
instrukcje, w ktorej pisze do czego on sluzy.

Pozatym: NTG



Może i NTG, ale skoro nie wiesz nic na temat to nie myl...

Nawet do legalnie kupionej karty sim (bo to do niej, a nie do telefonu
przypisany jest kod) polscy operatorzy nie daja Pin2... (trzeba dzwonic do
boku i prosic) a słuzy on do ustawienia wybierania ustalonego, kontroli
kosztów połączeń (nic dziwnego, ze nie dają, bo nawet z Pin2 ta opcja nie
dziala - mozna sobie jedynie w ten sposob wpisac np. wlasny numer, ktory
bedzie sie ukazywal na wyswietlaczu)...

Nawet do legalnie kupionej karty sim (bo to do niej, a nie do telefonu
przypisany jest kod) polscy operatorzy nie daja Pin2... (trzeba dzwonic do
boku i prosic)



Co ty gadasz ???
Wlasnie trzymam przed soba zestaw aktywacyjny Ery i jak byk podany na niej
jest pin,puk, PIN2 i puk2 !!!

Poza tym kod PIN2 sluzy w wybranych telefonach np. do ich blokady, do zmiany
niektorych ustawien.

Pozdrowki

| Co to jest PIN2 i do czego służy? I dalczego mi go nie dali jak
| kupowalem telefon? Skad go wziąć i wogóle?

| Na pewno ci go dali, jesli kupowales telefon legalnie. Podobnie, jak i
| instrukcje, w ktorej pisze do czego on sluzy.

| Pozatym: NTG

| Może i NTG, ale skoro nie wiesz nic na temat to nie myl...

| Nawet do legalnie kupionej karty sim (bo to do niej, a nie do telefonu
| przypisany jest kod) polscy operatorzy nie daja Pin2... (trzeba dzwonic
do
| boku i prosic) a słuzy on do ustawienia wybierania ustalonego, kontroli
| kosztów połączeń (nic dziwnego, ze nie dają, bo nawet z Pin2 ta opcja
nie
| dziala - mozna sobie jedynie w ten sposob wpisac np. wlasny numer, ktory
| bedzie sie ukazywal na wyswietlaczu)...

Niestety nie zgodzę się kupiłem telefon z aktywacją w Erze kilka miesięcy
temu .
Do karty w pudełku była dołączona kartka z zaklejonymi specjalną folią
numerami PIN 1 ,PIN 2 oraz PUK 1 i PUK 2
oraz informacja że PIN 1 służy do uruchomienia telefonu po włączeniu , PUK
1
do odblokowania PIN 1 oraz PIN 2 którym uruchamia się pewne usługi w
zależności od modelu telefonu , a PUK 2 do odblokowania PIN 2.

O, to cos sie zmienilo... czy tylko era - jako pierwsza - zaczela dawac pin2
w momencie zakupu czy inne sieci tysz ? Jestem ciekaw czy również jako
pierwsza wprowadzi usługi pozwalające tak naprawdę go wykorzystać, hieh...!


Próbowałem zasilić od siebie z telefonu, dodzwoniłem się, podałem numer
który chcę zasilić, kod zasilający, usłyszałem komunikat "nie można
zasilić" - czy coś takiego. Ma ktoś jakiś pomysł?



Pewnie karta SIM wyłączona z powodu przekroczenia wszystkich terminów.
Kupić starter z nowym numerem...

Albo nie kupować, skoro telefon nie był potrzebny do tej pory, to...
8-).

  MJ

A czytales ty ich strone?
Bo ja tam jak wol widze ze da sie zorientowac ile to bedzie kosztowalo.
Bedac w roamingu w Polsce a drugi nr w niemczech zestawiasz polaczenie tym
ich kodem *103*nrtel# i dziala to na zasadzie callbacku i z ich centrali
zestawiane sa dwa polaczenia przychodzace do nr w polsce i nr w niemczech.
placisz wiec zapewne za 2 call setupy international i za dwa polaczenia
typu mobile international - wedlug mnie 2* 0,07 euro + (0,33 + 0,29) euro
za minute.
Tyle ze to wychodzi porownywalnie do eurotaryfy juz w ktorej masz ok 0,5
euro.
Ewentualnie moze licza tylko jedna oplate za call setup ale to bedzie o
0,07euro na polaczeniu mniej.



Tak, czytalem!
Zgadzam sie z Twoim wyliczeniem, ale przy zalozeniu, ze dzwonie z Polski,
korzystajac z sim karty Vectone, na niemiecki nr komorkowy. Podkreslam na
niemiecki!
Jesli jednak, ten drugi telefon, czyli ten zalogowany w danym momencie w
Niemczech, tez bedzie zwiazany z karta sim Vectone (czyli chyba bezplatny
roaming), to juz sprawa nie jest tak oczywista.
Bo albo to bedzie 2*0,07 za zestawienie + 0,29 euro za min. I to jest, moim
zdaniem, chyba najbardziej prawdopodobne.
Albo, skoro jest to polaczenie z Vectone na Vectone, to 2* 0,18 euro za
polaczenie i gadasz ile chcesz, raczej malo prawdopodobne.

No to rzeczywiście bezczelne...

Może uda Ci się włączyć na www.ebok.pl ?



Na  eboku także konieczność rejestracji przed aktywacją usługi MMS. Pewnie ,
że mogę powpisywac tam bzdury. Ale ja w ogóle nie mam ochoty sie
rejestrować. Tylko po to żeby wysyłać lub odbierać mmsy????? Olewam ich.
Banda kretynów. Mistrzostwo świata w zrażaniu klientów.

wiatrak

      Numer telefonu
      Numer karty SIM
      Imię
      Nazwisko
      Data urodzenia (rrrr-mm-dd)
      Ulica
      Numer domu
      Numer mieszkania
      Kod pocztowy
      Miejscowość
      Kraj   PL Polska Niemcy Czechy Słowacja Ukraina Białoruś Litwa Rosja
PL
      Typ dokumentu tożsamości   DO Dowód osobisty Paszport DO
      Numer dokumentu tożsamości
       Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polkomtel S.A. podanych powyżej
danych osobowych


Wpisz kod *101#, wciśnij zielona słuchawkę i dostaniesz wiadomość ze
stanem konta oraz terminem jego ważności.
Znacznie wygodniejsze, niż szukanie na stronie WWW ;)



Czy jakbym miał tę kartę sim przy sobie to pytalbym o takie fanaberie
;) Trzeba umówić się z właścicielem, pojechać, rozkręcic obudowe,
wydłubac kartę wsadzić do telefonu, wpisać kod *101# ;)

Wiem, wiem abonament :(

Witam !!!

Znudziło już mi się noszenie dwóch telefonów ( służbowy i prywatny ) i chciałbym zakupić na Allegro
  Dual-SIM ale taki gdzie wchodzą dwie karty bez wycinania.

Znalazłem jedną aukcję, podekscytowałem się tym, że co kilka minut można ustawić automatyczne
przełączanie kart i już miałem kliknąć kup teraz, ale zrodziło mi się pytanie - czy przy każdym
przełączeniu trzeba podawać kod PIN ???

Karol MARCHEWKA used his keyboard to write :

Witam !!!

Znudziło już mi się noszenie dwóch telefonów ( służbowy i prywatny ) i
chciałbym zakupić na Allegro   Dual-SIM ale taki gdzie wchodzą dwie karty bez
wycinania.

Znalazłem jedną aukcję, podekscytowałem się tym, że co kilka minut można
ustawić automatyczne przełączanie kart i już miałem kliknąć kup teraz, ale
zrodziło mi się pytanie - czy przy każdym przełączeniu trzeba podawać kod PIN
???



Kup tel. z dwoma kartami SIM aktywnym równocześnie. Było na grupie.

Wojtek


Kup tel. z dwoma kartami SIM aktywnym równocześnie. Było na grupie.



Wiem :-) I opisy tych telefonów czytałem z zapartym tchem :-)

Tyle tylko, że:
1. Kiedyś korzystałem z telefonu niedostępnego w polskich sieciach i miałem niemałe problemy z
konfiguracją wszystkich usług z których _MUSZE_ korzystać.
2. _NIE MOGE_ korzystać w pracy z innego telefonu/aparatu aniżeli służbowy.

Temat więc pozostaje otwarty - czy będzie konieczność podawania kodów PIN przy każdym przełączeniu
krt, a jeżeli tak to czy istnieje możliwość tego obejścia :-)


Temat więc pozostaje otwarty - czy będzie konieczność podawania kodów
PIN przy każdym przełączeniu krt, a jeżeli tak to czy istnieje możliwość
tego obejścia :-)



Zależy. Jeśli masz w karcie SIM możliwośc wyłączenia sprawdzania PINu -
to owszem. Ale niektóre karty (np. abonamentowy Plus) nie mają takiej
opcji i zawsze pytają się o PIN.

I warto o tym wspomnieć przy zakupie DualSIM-a, bo niektóre z taką kartą
nie zadziałają.

Normanex ni au koto ha itsumo tanosii

| Witam
| Znalazłem na plazy telefon Nokia. Telefon jest zabezpieczony wewnetrzym
| kodem dostepu (12345 domyslny Nokii nie działa).
| Chciałbym go uruchomić i korzystac, bo i tak nie wiem do kogo
| należy. Czy można jakoś obejśc ten kod

| A moze go oddać właścicielowi? Wpadłeś na taki genialny pomysł?
Tylko w jaki sposób szukac własciciela?



Miał kartę SIM, a na niej wpisy takie jak : Mama, Tata, Żabcia itp?

| Witam
| Znalazłem na plazy telefon Nokia. Telefon jest zabezpieczony wewnetrzym
| kodem dostepu (12345 domyslny Nokii nie działa).
| Chciałbym go uruchomić i korzystac, bo i tak nie wiem do kogo
| należy. Czy można jakoś obejśc ten kod

| A moze go oddać właścicielowi? Wpadłeś na taki genialny pomysł?
| Tylko w jaki sposób szukac własciciela?

Miał kartę SIM, a na niej wpisy takie jak : Mama, Tata, Żabcia itp?



No cóż ostatnie moje wytłumaczenie bo ludzie biora mnie za zlodzieja (co za
kraj zaraz żółć co niektórym się wyleje)
Karta jest z Orange moja z Ery tel z simlockiem więc przelozenie karty nic
nie da. Z telefonu który znalazłem nie moge nic odczytac z tej karty bo jest
zablokowany poprzez kod klawiatury. Wiec jak sie dowiedzieć jaki jest numer
do taty, mamy czy żabci.
Pomyśl madralo zanim cos napiszesz.

Normanex ni au koto ha itsumo tanosii

| | Witam
| | Znalazłem na plazy telefon Nokia. Telefon jest zabezpieczony
| | wewnetrzym kodem dostepu (12345 domyslny Nokii nie działa).
| | Chciałbym go uruchomić i korzystac, bo i tak nie wiem do kogo
| | należy. Czy można jakoś obejśc ten kod

| | A moze go oddać właścicielowi? Wpadłeś na taki genialny pomysł?
| Tylko w jaki sposób szukac własciciela?

| Miał kartę SIM, a na niej wpisy takie jak : Mama, Tata, Żabcia itp?
| No cóż ostatnie moje wytłumaczenie bo ludzie biora mnie za zlodzieja
| (co za kraj zaraz żółć co niektórym się wyleje)
| Karta jest z Orange moja z Ery tel z simlockiem więc przelozenie
| karty nic nie da. Z telefonu który znalazłem nie moge nic odczytac z
| tej karty bo jest zablokowany poprzez kod klawiatury. Wiec jak sie
| dowiedzieć jaki jest numer do taty, mamy czy żabci.
| Pomyśl madralo zanim cos napiszesz.

Ja mam telefony bez simlocka od *zawsze*, bo jestem prepaidowcem. I dziwi
że ktoś może mieć jeszcze simlocka.
I bądź łaskaw używać przecinków, bo mi się nie chce zastanawiać co masz na
myśli.



Ech.... mądrala  no no. Widze, że nie za bardzo kumasz temat więc nie pisz
nic więcej w tym poście

Ukradli mi komorke na abonament, czy blokujac karte, operator blokuje tez
telefon? Nie chce, zeby mogl go sprzedac, chyba jest taka mozliwosc, zeby
telefon o danym numerze zablokowac. Karte juz zablokowalem, czy odrazu
operator
blokuje tez komorke? Jak nie to jak zablokowac?
Mam kod pin ustawiony, czy on blokuje telefon, czy tylko karte?



najlepiej zglos do operatora blokade karty SIM i telefonu
tak istnieje taka mozliwosc, a operator blokuje telefon po numerze IMEI

dzisiaj kurier przywiozl startera...

aktywowalem katre, wlozylem do telefonu i ...

blad rejestracji karty SIM.

telefon nie loguje sie do zadnej sieci...

a mialo  bys tak latwo i przyjemnie...

na dodatek nie idzie zalozyc profilu na wpmobi.pl, poniewaz pojawia
sie komunikat o nieprawidlowym kodzie PUK.

i klapa.


| Witajcie,

| proszę o wygenerowanie kodu zdejmującego simlocka z

| Nokia 6230i
| Sieć ERA
| IMEI: 354559011030464

| Z góry wielkie dzięki.. kod się w pisuje z kartą sim czy bez karty ??

| Pozdrawiam
| Robert

nie podaje sie numrow imei na forach publicznych moga posluzyc do
zalegalizowania kradzionych telefonow



A juz sral te ich IMEI, ale rzygac sie juz chce ta zebranina, w 10 sekund w
googlach
mozna miec wszystko zeby zrobic to samemu, nie wiem czy narod mamy taki tepy
zeby samemu
cos zrobic czy nawet jak tak to taki skapy zeby dac komus zarobic?

/marcin
www.mmphone.pl

To znaczy tylko tyle, że:
1. Nie aktywowałeś odpowiednich usług (kodami na stronie, podobnie jak z
Simplus)



Pudło! Przed probą wysłania MMSa przejżałem całą stronę Mobila i aktywowałem
kodami co było do aktywowania ;-)

2. Nie potrafisz skonfigurować telefonu.



Fakt, Nokii - jak widać nie potrafię - fon ma być na prezent i mam go
ustaić/przetestować. Zgadzam się z tobą, że "panel konfiguracyjny" jest
"trudnoużywalny".. To mój pierwszy kontakt z finką bo sam wolę inną markę
...
Dlatego postanowiłem po nieudanej próbie wprowadzenia wzzystkiego manualnie,
skorzystać z serwisu Nokii gdzie są SMSy konfiguracyjne także na Mobile. Bez
efektu

| Zmieniłem SIMa na Oranż i wszystko śmiga aż miło.

Bo sa aktywne usługi i telefon jest skonfigurowany. Poza tym jak
zmieniasz SIMa, to pamiętaj o zmianie aktywnej konfiguracji.



Zgadza się.Przed włożeniem SIM Orange jedyną kartą w tym fonie był Mobile, a
jedynymi ustawieniami tegoż właśnie opa.
Po włożeniu Orange skorzystałem ze stronki Nokii  i wszystko zadziałało

Coż, będę szukał Twich postów. Dzięki za pomoc, rady i nadzieję, że da się
;-)

Będę próbował

lelek


Mam karte play. Jakies dwa tygodnie temu skonczyl sie okres jej waznosci.
Niestety nie pamietam numeru. Jak uratowac sytuacje? Czy mozna sprawdzic ten
numer za pomoca jakiegos kodu? Albo jest jakis sposob doladowania, gdzie nie
trzeba podawac numeru telefonu?
sov.



Na przyszłość radzę zostawiać kartę z której wyłamujesz SIMa. Tam jest nie
tylko nr telefonu.


| Jak w temacie

  Pamietasz, ze wszystkie pakiety ktore miales idą w pizdu...
  Ja koncze to co mialem i probuje kodu.



Może tak ale miałem nieaktywowany sim z końca zeszłego roku. Nie miałem
pakietów.
Trochę długo trzeba czekać na doładowanie kartą. Betamax łyka natychmiast.
No i ta data
10-03-2010. Pierwszy raz zobaczyłem te cyferki :)))

tl

już nie tyle mi chodzi o uruchomienie (telefon jest zdecydowanie do
oddania,
z wykłócaniem jeśli będzie trzeba) ale z akademickiej ciekawości chciałbym
dociec, co za licho..

--
Azarien



A czy nie jest aby przypadkiem tak, że telefon potrzebuje
nową kartę zarejestrować.
Jest chyba taka opcja w telefonie, której uaktywnienie powoduje
że po wymianie karty SIM trzeba wprowadzić kod bezpieczeństwa
9wcześniej zdefiniowany przez użytkownika, a standardowo
w Nokiach ustawiony bodajże na 12345)

M

A czy nie jest aby przypadkiem tak, że telefon potrzebuje
nową kartę zarejestrować.
Jest chyba taka opcja w telefonie, której uaktywnienie powoduje
że po wymianie karty SIM trzeba wprowadzić kod bezpieczeństwa
9wcześniej zdefiniowany przez użytkownika, a standardowo
w Nokiach ustawiony bodajże na 12345)



Ta opcja jest wyłączona. Poza tym nieliczne karty, które działają, nigdy nie
były wcześniej wkładane do tego telefonu, a działają od razu.

12. plus        - nie
13. era         - ** TAK
14. heyah       - nie
15. heyah       - nie

Witam
Mam zamiar kupić starter Mobilkinga i potrzebuję paru informacji od
użytkowników, którzy używają tego na co dzień:
- da się z tego bezproblemowo wysyłać SMS-y i MMS-y? ( nie "wcina" po
drodze, dochodzą, zwracają raporty doręczenia? )
- nie ma problemów z nawiązaniem, niespodziewanym zrywaniem połączeń?
- nie wita Was co jakiś czas komunikat: "Sieć zajęta" ?
- nie kradną pieniędzy z konta?
- nie ma problemów z kodami doładowującymi ( kod po wpisaniu nie działa
itp. )

Już wyjaśniam skąd takie pytania - otóż teraz jestem już mocno
wnerwionym abonentem sieci Plus ( Superkarta 10, umowa na 12 miesięcy -
tylko karta SIM ) i mam już tych jamochłonów dość. W Plusie wszystko
jest delikatnie mówiąc - chore.
Nie chce mi się pisać wszystkiego: zrywanie połączeń, wymuszanie
zawieszania połączenia, fatalny zasięg w budynkach na niższych
kondygnacjach ( w domu muszę stać przy samym oknie - Warszawa Ursus -
mapa zasięgu pokazuje zasięg wewnątrz budynków! ) itd.

Szukałem taniej oferty na odbieranie połączeń i Plus miał
najkorzystniejszą ( 9.01.2008 nie istniał jeszcze Mobilking ) Wszystkie
prepaidy są stosunkowo drogie na samo tylko praktycznie odbieranie (
wygaduję ok. 20 minut miesięcznie ) a Mobilking jest w tym temacie tani.
Dlatego zapytuję się czy nie ma z Mobilkingiem podstawowych i
trywialnych problemów?


Max. 5 numerow krajowych na 30 dni . Kazdy kosztuje 2,50 zl brutto.
Uruchamia sie kodem *106*11*48xxxxxxxxx# i mo na rozmawiac z wybranym
numerem Plusa lub stacjonarnym za 5gr brutto za minute lub z innymi
sieciami za 40gr brutto za minut . Niez a oferta. Tepsa idzie z
kolejnymi walizkami na dworzec i odje d a do Francji:)))



a mi pisze "Niepoprawne polecenie"

mam za star (z 9 lat) karte SIM czy jak?

pozdrawiam

pitpull


| a mi pisze "Niepoprawne polecenie"

| mam za starą (z 9 lat) karte SIM czy jak?

| Pewnie masz starszą taryfę. Możesz zmienić, ale zdaje się, że tylko ze
| starych na nowe, ale nie odwrotnie.

| Taryfę sprawdza się przez *147#

Dzięki

mam taryfe EASY
ale nie pisze że
EASY stara nigdze na stronach. Nie doczytałem tez w wymaganiach w promocji
że musi być jakaś szczególna. Ale jak wiecie miewam kłopoty z czytaniem....

pitpull

Wydaje mi sie ze musisz zamienic na taryfe Nowy Simplus, popróbuj
ogólnym kodem *110# i odpowiednimi cyferkami odpowiadaj dalej. Taryfe
mozna sprawdzic zawsze kodem *147#. Na Easy to chyba sie nie oplaca
dzialac na Simplusie. Z Nowego Simplusa już nie powrócisz na starą
taryfę EASY.

Ja zaryzykowalem, zamowilem... otrzymalem karte SIM, ale utworzyc profilu
nie moglem, bo nie dostalem maila z calym tym kodem odblokowujacym. Po
wyslaniu kilku maili do ichniejszego BOK dostalem po tygodniu odpowiedz
typu: "o co chodzi" i "prosimy o bardziej szczegolowe informacje", jak
rowniez "prosimy o podanie kodu,jaki wyslano do Pana w mailu po dokonaniu
zamowienia". nosz... po prostu rece mi opadly i postanowilem, ze juz wiecej
nie bede sobie szargal nerwow i ich karte SIM wyrzuce do kosza na smieci.
Troche szkoda tych 10zl, bo za to bylo by 0,5kg cukierkow dla dzieciakow.
Tak oto doswiadczylem uslugi WPMobi... NIE POLECAM!

Dodam, ze swego czasu dostalem darmowa karte z Play. Na karcie bylo
30zl...nic nie trzeba bylo rejestrowac, ani kombinowac. Mialem jedynie maly
problem ze sprawdzaniem konta w telefonie i po przeslaniu maila byla
natychmiastowa reakcja.Malo tego! Zadzwoniono do mnie na numer w Erze i
rozmawiano ze mna ok 30min! To sie nazywa dbalosc o klienta. fakt faktem, ze
tamta karte z Play wrzucilem do szuflady, za to przenioslem nr z Plusa, jak
i mam zamiar przeniesc nr. mamy z Orange do Play. Gniotow z WPMobi nie
polecam.

PS. Nie znam nawet numeru tel z tego wpmobi, bo nie zapisalem przy
zamawianiu. Szkoda Waszych pieniedzy na ten syf. Do dzis nie otrzymalem
emaila z potrzebnymi danymi, by aktywowac karte, a minelo ok 3tyg.

Witam!

Mam dość palący problem. Za 11 godzin jadę za granicę, dlatego przed chwilką
włożyłem moją zagraniczną kartę SIM do Nokii 6230i żeby przekopiować numery
(telefon kupiłem kilka miesięcy temu). Wszystko byłoby w porządku, tylko po
wpisaniu PINu telefon żąda wpisania Security Code, o którym nie mam zielonego
pojęcia. Wpisałem kod PUK zagranicznej karty, ale nie rabotajet. Przejrzałem
wszystkie papiery i dokumenty dołączone do telefonu, i też ni hu hu - nigdzie
nie mogę znaleźć tego kodu. Czy jest możliwość obliczenia takiego Security
Code z numeru IMEI, tak jak ma to miejsce w przypadku blokady simlock? Wiem że
można pozbyć się Security Code za pomocą komputera, ale niestety nie posiadam
kabelka ani irdy :( Numer IMEI telefonu to 357065009254956 - jeśli ktoś będzie
w stanie wygenerować taki kod, będę dozgonnie wdzięczny :)
W zeszłym roku miałem za granicą Nokię 6310i i z nią nie miałem takich przejść :)

Serdecznie pozdrawiam,
Krzysiek Piekarski.

...
| Witam!

| Mam dość palący problem. Za 11 godzin jadę za granicę, dlatego przed
| chwilką
| włożyłem moją zagraniczną kartę SIM do Nokii 6230i żeby przekopiować
| numery
| (telefon kupiłem kilka miesięcy temu). Wszystko byłoby w porządku, tylko
| po
| wpisaniu PINu telefon żąda wpisania Security Code,
Ta sluchawka ma simlocka i dlatego wola o ten kod.



a moze tu :
http://www.gsmliberty.net/shop/nokia_unlock.php

Witam;

Znalazlem na necie opis, iz w SE K610i mozna zdjac SimLocka kodem - tylko
kto ma kalkulator do zdejmowania SimLock'ow i moglby mi pomoc?

Wszelkie info moge podac na priv IMEI, model, wersja softu itd...

Prosze raczej o pomoc ludzi, ktorzy mieli juz z tym stycznosc i zdejmowali
simlock'i kodem z SE K610i bo widzialem przypadki zdjecia simlocka z nokii
kodem, ze potem polowa rzeczy nie chciala dzialac :(

Telefon ma dopiero 3dni wiec nie chce go popsuc na samym starcie.

PS: Istnieje jakies ryzyko uszkodzenia telefonu w ten sposob?

Z tego co sie orientuje:

1. Wyjmuje karte SIM
2. Odpalam Menu lewo * * lewo
3. Wybieram (co wybieram- bo mam dwie klodki, jedna zamknieta druga
otwarta)
"Siec" - klodka zamknieta
"Podsiec" Klodka otwarta
4. Wpisuje KOD
5. Restart telefonu, wkladam karte i sie ciesze czy tak?

Prosze o pomoc

<bo widzialem przypadki zdjecia simlocka z nokii
kodem, ze potem polowa rzeczy nie chciala dzialac :(

cos sciemniasz.

k610 to nowa platforma. smok tani nie bedzie


Znalazlem na necie opis, iz w SE K610i mozna zdjac SimLocka kodem - tylko
kto ma kalkulator do zdejmowania SimLock'ow i moglby mi pomoc?

Wszelkie info moge podac na priv IMEI, model, wersja softu itd...

Prosze raczej o pomoc ludzi, ktorzy mieli juz z tym stycznosc i zdejmowali
simlock'i kodem z SE K610i bo widzialem przypadki zdjecia simlocka z nokii
kodem, ze potem polowa rzeczy nie chciala dzialac :(

Telefon ma dopiero 3dni wiec nie chce go popsuc na samym starcie.

PS: Istnieje jakies ryzyko uszkodzenia telefonu w ten sposob?

Z tego co sie orientuje:

1. Wyjmuje karte SIM
2. Odpalam Menu lewo * * lewo
3. Wybieram (co wybieram- bo mam dwie klodki, jedna zamknieta druga
otwarta)
"Siec" - klodka zamknieta
"Podsiec" Klodka otwarta
4. Wpisuje KOD
5. Restart telefonu, wkladam karte i sie ciesze czy tak?

Prosze o pomoc

--
Pozdrawiam
Roger(OS)




<bo widzialem przypadki zdjecia simlocka z nokii
kodem, ze potem polowa rzeczy nie chciala dzialac :(

cos sciemniasz.



Nie sciemniam- np.

1. Po kilku probach juz w ogole kodem nie zdejmniesz SimLocka
2. Kody sa generowane od (o ile pamietam) 00 do 09 - wpisanie zlego kodu- konczy
sie np. zrywaniem polaczenia po 1-2sek (karta Sim+, telefon wczesniej byl w Erze)

k610 to nowa platforma. smok tani nie bedzie



No, ale ja nie pytam czy bedzie to drogie- potrzebuje pilnie telefonu (bo nie mam
zadnego innego) i mam nadzieje ze ktos sie zlituje i pomoze mi w walce z tym
zabezpieczniem


Mam Nokie 6030 ktora po odebraniu polaczenia lub przy wybieraniu
jakiegokolwiek numeru rozlacza sie po 3 sekundach. Czy moze mi ktos
pomoc i powiedziec czy moze to byc wina uszkodzonego softu lub moze
inna przyczyna.
Czy taka rzecz mozna naprawic?

Zaznaczam ze pozostale funkcje telefonu dzialaja bez zarzutu, tzn smsy
dochodza i wychodza prawidlowo, telefon sie nie wiesza.



A to przypadkiem nie SIMPLUS ta karta sim?
Bo jesli tak to rozwiazanie znajdziesz na stronie Simplusa, szukaj -
dostepny limit krotkim kodem.


A przez www.ebok.pl czasami nie mozna sprawdzić?
Może nie jest to najbardziej wygodne ale łatwiejsze, niż przekładanie
karty do telefonu.
Nie wiem tylko, czy jest możliwość odebrania SMSa z kodem przy
logowaniu, w czasie gdy karta SIM jest w modemie?



Smsy mozna wysylac/odbierac normalnie. Umozliwia to aplikacja do
polaczenia z internetem.

ebok.pl dziala dla niezarejstrowanych kart ?

witam
mialem kiedys swietny numer z orange, niestety karta sim zaginela wraz
ze starym telefonem.
Z tego sima zostala mi karta z ktorej sie go odrywalo i z wypisanym na
nim PUKiem. Karta raczej stracila juz waznosc nawet na przychodzace.
Czy mozna w tej sytuacji jakos odzyskac ten numer i wyrobic nowa karte
sim na podstawie tylko kodu puk i  tej karty ? ile to kosztuje w
orangu ?

Z tego sima zostala mi karta z ktorej sie go odrywalo i z wypisanym na
nim PUKiem. Karta raczej stracila juz waznosc nawet na przychodzace.
Czy mozna w tej sytuacji jakos odzyskac ten numer i wyrobic nowa karte
sim na podstawie tylko kodu puk i  tej karty ? ile to kosztuje w
orangu ?



Idz do konkurencji i powiedz ze chcesz przniesc :D napewno pomoga :D

Pop
Ma ktoś może program do łamania kodów karty sim???
mam podobny problem ma starą kartę SIM i niemam do niej PIN-u ani kodu
PUK!!! a chciałbym skopiować starą książkę telefoniczną do nowego fona! Jak
to zrobić??
Odblokuje (SIMLOCK*) telefony komórkowe na wszystkie sieci za SMS`a (3,66
zł) :
Nokia 8910, 8310, 8390, 3510, 3510i, 3590, 3650, 6510, 6590, 6310, 6310i,
6390, 7650, 7690, 7210, 7290, 6610, 3210, 3310, 3330, 3350, 3390, 3410,
5110, 5110i, 5130, 5190, 5210, 5510, 6110, 6610i 6150, 6190, 6210, 6250,
7110, 8210, 8250, 8290, 8810, 8850, 8855, 8890.
Panasonic GD55 ; Siemens ST55, CL50 ;LG 510, 520, B1200, 7010, 7020, G510,
B1300, 510w ; AEG  ; MAXON ; VITEL

Jeśli chcesz skożystać z tego musisz kupić przyciskając w KUP TERAZ,a
później wysłać SMS o treści PT.SL: model telefonu np.N3330-numer IMEI** 15
cyfr-sieć komórki np. ERA-kontakt na numer 7316 !
Przykładowy sms: PT.RH:N3330-123456789987654-ERA-gg5379242 na numer 7316
TYLKO 3,66 BRUTTO !!!
NIGDZIE TANIEJ I BEZPIECZNIEJ NIE KUPISZ NIŻ U MNIE !!!
Po translakcji dajemy sobie po pozytywnym komentarzu !!!
Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz po wpisaniu na jego klawiaturze kodu
*#06#.

Legeda:
N - Nokia
P - Panasonic
S - Siemens
M - MAXON
V -  VITEL
LG - LG
AEG - AEG

instrukcją.

UWAGA!!! - Odblokowuje tylko te telefony, które są w mojej liście na górze
!!!

*-SimLock - operatorzy danej sieci, zabezpieczają telefony oferowane w
sprzedaży promocyjnej, zakładąjc blokadę SimLock, uniemożliwiając w ten
sposób korzystanie danego telefonu z karty SIM innego operatora. Na
przykład, telefon kupiony w sieci Era GSM, posiada SimLock-a, i nie można do
takiego telefonu włożyć kartę z innej sieci np. Plus GSM. Po odblokowaniu
(ściągnięciu) SimLocka, telefon może współpracować z każdą siecią, nawet
zagraniczną i bez problemów można korzystać z usług przez niego oferowanych

być różnie zapisany na telefonie. Czasami po myslnikach jest 15 cyfr to
właśnie one np. 111111-11-111111-1 lub Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz
po wpisaniu na jego klawiaturze kodu *#06#.

www.radiohappy.prv.pl

      Odblokuje (SIMLOCK*) telefony komórkowe na wszystkie sieci za SMS`a
(3,66 zł) :
      Nokia 8910, 8310, 8390, 3510, 3510i, 3590, 3650, 6510, 6590, 6310,
6310i, 6390, 7650, 7690, 7210, 7290, 6610, 3210, 3310, 3330, 3350, 3390,
3410, 5110, 5110i, 5130, 5190, 5210, 5510, 6110, 6610i 6150, 6190, 6210,
6250, 7110, 8210, 8250, 8290, 8810, 8850, 8855, 8890.
      Panasonic GD55 ; Siemens ST55, CL50 ;LG 510, 520, B1200, 7010, 7020,
G510, B1300, 510w ; AEG  ; MAXON ; VITEL

      Jeśli chcesz skożystać z tego musisz kupić przyciskając w KUP TERAZ,a
później wysłać SMS o treści PT.SL: model telefonu np.N3330-numer IMEI** 15
cyfr-sieć komórki np. ERA-kontakt na numer 7316 !
      Przykładowy sms: PT.RH:N3330-123456789987654-ERA-gg5379242 na numer
7316 TYLKO 3,66 BRUTTO !!!
      NIGDZIE TANIEJ I BEZPIECZNIEJ NIE KUPISZ NIŻ U MNIE !!!
      Po translakcji dajemy sobie po pozytywnym komentarzu !!!
      Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz po wpisaniu na jego klawiaturze
kodu *#06#.

      Legeda:
      N - Nokia
      P - Panasonic
      S - Siemens
      M - MAXON
      V -  VITEL
      LG - LG
      AEG - AEG

i z instrukcją.

      UWAGA!!! - Odblokowuje tylko te telefony, które są w mojej liście na
górze !!!

      *-SimLock - operatorzy danej sieci, zabezpieczają telefony oferowane w
sprzedaży promocyjnej, zakładąjc blokadę SimLock, uniemożliwiając w ten
sposób korzystanie danego telefonu z karty SIM innego operatora. Na
przykład, telefon kupiony w sieci Era GSM, posiada SimLock-a, i nie można do
takiego telefonu włożyć kartę z innej sieci np. Plus GSM. Po odblokowaniu
(ściągnięciu) SimLocka, telefon może współpracować z każdą siecią, nawet
zagraniczną i bez problemów można korzystać z usług przez niego oferowanych

Może być różnie zapisany na telefonie. Czasami po myslnikach jest 15 cyfr to
właśnie one np. 111111-11-111111-1 lub Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz
po wpisaniu na jego klawiaturze kodu *#06#

      www.radiohappy.prv.pl


Oczywiscie nie mozna sledzic zadnej rozmowy, ani "skakac" po zadnych
komorkach. Kodowanie w tym systemie jest tak zlozone, ze w pale nie
miesci posiadaczom radyjek do podsluchiwania centerteli (taki centertel
to niewiele wiecej niz zwykla krotkofalowka, gsm to troche co innego)
Jedna ze sztuczek jest koniecznosc posiadania klucza, ktory jest
zapisany w karcie SIM i rejestrze HLR, ale _nigdy_ nie jest przesylany,
nie mozna go wiec "podsluchac", a bez tego sygnalu odszyfrowac sie nie
da, to troche przypomina PGP. Specyfikacja systemu sygnalizacji i
kodowania w gsm to dosc grube tomiska, tak na oko kilka tysiecy stron.
Zycze powodzenia przyszlym asom wywiadu ;)



Z tym skakaniem po komorkach to nie tak calkiem, podstawowa
identyfikacja stacji musi byc w miare jawna, zeby komorka wisedziala
jak dekodowac dane z telefonu. Fakt, ze to troche malo danych i
niezbyt czesto przesylanych, kiepsko ganialoby sie skanerem i
namiernikiem za takim...
Grube tomiska mozna przeczytac. Kody zlamac, w sumie podejrzewam iz
operatorzy niezbyt sie przykladaja i klucze generuja dosyc
standardowe, latwo cos zgadnac. Tyle ze rzeczywiscie to nie byle
skanerek ze sklepu - sporo pracy i wiedzy wlozyc trzeba, czyli
pierwszy lepszy majsterklepka - gumowe ucho nie jest grozny. A tzw.
sluzby - tak jak pisalem chyba wygodniej im wpiac sie bezposrednio w
system, a nie ganiac za facetem po polach i lasach (zwlaszcza ze z
systemu komorkowego ze spora wiarygodnoscia dostana tez miejsce pobytu
goscia z dokladnoscia do rozmiaru komorki).
Inna sprawa jest, ze przy calkowitej nieodpornosci na podsluch
(praktycznie zero z minusem poufnosci) systemu NMT-450 (centertel)
mieli tylu klientow w skurzanych kurtkach!

Darek

Witam!

Postanowiłem wykonać eksperyment polegający na  połączeniu się z modemem
GSM.

Wymyśliłem sobie, że przez modem analogowy (wewnętrzny w PC), podłączony do
linii telefonicznej połączę się z
modemem GSM typu Siemens TC35i.

Modem Siemensa podpiąłem do tego samego PC przez RS232C.
Do obu modemów: PCintern i GSM podpiąłem osobne sesje terminalowe.

Na sesji terminalowej GSM ustaliłem szybkość 9600 bps - w programie
terminalowym

AT // ustalenie szybkosci transmisji - autobaudrate
AT+CPIN? // podanie kodu pin
AT+CPIN=xxxx // po podaniu kodu pin xxxx i odczekaniu paru sekund modem
błyska LED'em statusowym z małym wypełnieniem
ATE0 // wyłączam ECHO
ATS0=2 // ustawiam autoanswer na 2 dzwonki - po dwóch dzwonkach powinien
automatycznie podnieść słuchawkę i zestawić połączenie

Na sesji modemu na PC
AT // ustalenie szybkosci transmisji - autobaudrate
ATE0 // wyłączam ECHO
ATDT0xxxxxxxxx // wybierz numer 0xxxxxxxxx GSM

Po wybraniu numeru widzę, że modem GSM odbiera dzwonki:
pojawia się
RING
RING
RING
...

niestety GSM nie podnosi słuchawki, mimo, że ma ustawiony autoanswer na 2
dzwonki

dlatego wywołałem
ATA // podniesienie słuchawki

dioda LED pali się ciągle, co świadczy o istniejącym połączeniu, modem PC
nic nie zauważył - myślę, że powinien podać jakis komunikat np CONNECT

Naciśnięcie jakiegoś klawisza na sesji GSM lub PCmodem kończy sie
komunikatem NO CARRIER i dochodzi do rozłączenia,
na GSM podaję dla bezpieczeństwa:

ATH // odłóż słuchawkę

I teraz pytanie - czy coś robię źle, czy może zapomniałem o czymś istotnym?

W modemie GSM używam karty SIM ERA TAK TAK

proszę o pomoc!

pozdrawiam

Przemysław


>